Anwar Pembohong Tegar Dan Psikopat Politik Kata Azmin?

Anwar Pembohong Tegar Dan Psikopat Politik Kata Azmin? - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Anwar Pembohong Tegar Dan Psikopat Politik Kata Azmin?, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Berita, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Anwar Pembohong Tegar Dan Psikopat Politik Kata Azmin?
link : Anwar Pembohong Tegar Dan Psikopat Politik Kata Azmin?

Baca juga


Anwar Pembohong Tegar Dan Psikopat Politik Kata Azmin?

 


KUALA LUMPUR, 23 Sept -- Pemimpin Perikatan Nasional (PN) menafikan kerajaan mereka tumbang selepas ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim mengumumkan mendapat sokongan majoriti ahli parlimen untuk membentuk kerajaan baru.

<!--more-->Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi Khairry Jamaluddin berkata ketika pengumuman tengah hari tadi PN baru sahaja selesai mesyuarat jemaah menteri dan pentadbiran berjalan seperti biasa.

“Baru selesai mesyuarat jemaah menteri. Tidak ada apa-apa yang tumbang atau jatuh,” catat Khairy di Twitter.

Sementara itu Menteri Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Seri Mohamed Azmin Ali menyifatkan bekas ketuanya di PKR sebagai “pembohong tegar dan psikopat politik”.

Tidak menamakan mana-mana pihak, Azmin memuat naik status di Twitter beberapa jam selepas Anwar mengumumkan perkara itu di Hotel Le Meridien, di sini.

Manakala Menteri Wilayah Persekutuan Tan Sri Annuar Musa berkata Anwar cuba memecah solidariti Gabungan Rakyat Sabah (GRS) dan melunturkan kerajaan pusat.

“Dengan itu dia harap dapat (beri) kelebihan kepada Warisan. Ini sikapnya dari dulu tanpa peduli kesan buruk pada kestabilan negara dan kesejahteraan rakyat,” catat Annuar di Twitter.

Katanya Anwar juga terdesak untuk merampas kuasa selepas gagal mencabar kesahihan pengampunan diraja di mahkamah semalam.

“Setelah gagal menghalang usaha mencabar kesahihan pengampunan diraja di mahkamah, beliau ternyata terdesak cuba merampas kuasa sebagai jalan terakhir untuk mengelak sesuatu yang paling tidak diingininya,” tambahnya.

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Dr Asyraf Wajdi Dusuki pula mencadangkan agar pilihan raya diadakan semula selepas beberapa kali bertukar kerajaan.

“Anwar dakwa sudah cukup majoriti ahli parlimen untuk mengubah kerajaan kononnya kerajaan yang bakal terbentuk lebih stabil. Betulkah?

“Apa jaminan jika benar ada yang lompat, tidak lompat balik? Jika asyik bertukar begini lebih baik serah mandat kembali kepada rakyat,” catatnya di Twitter lapor MMO


Sobat baru saja selesai membaca :

Anwar Pembohong Tegar Dan Psikopat Politik Kata Azmin?

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Anwar Pembohong Tegar Dan Psikopat Politik Kata Azmin? dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Anwar Pembohong Tegar Dan Psikopat Politik Kata Azmin? link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2020/09/anwar-pembohong-tegar-dan-psikopat.html

Subscribe to receive free email updates: