Sekarang Saya Pengerusi PH - Anwar

Sekarang Saya Pengerusi PH - Anwar - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Sekarang Saya Pengerusi PH - Anwar, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Berita, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Sekarang Saya Pengerusi PH - Anwar
link : Sekarang Saya Pengerusi PH - Anwar

Baca juga


Sekarang Saya Pengerusi PH - Anwar


Presiden PKR, Anwar Ibrahim berkata, beliau kini ialah pengerusi Pakatan Harapan (PH), jawatan yang dipegang Dr Mahathir Mohamad sebelum PPBM meninggalkan gabungan itu. 

<!--more-->“Saya nak beritahu bahawa dalam keputusan Pakatan Harapan, saya sekarang pengerusi PH dan ketua pembangkang. 

“Walaupun ada usaha-usaha atau orang lain yang mahu mencabar kedudukan itu, tetapi (itu) konsensus yang dicapai dalam PH,” katanya dalam video dimuat naik ke Facebook. 

Anwar turut mempertahankan keputusan PH bekerjasama dengan Mahathir dalam blok pembangkang, walaupun dikritik dan dipersoalkan netizen. 

Sebagai ketua pembangkang, katanya, beliau mewakili semua ahli Parlimen pembangkang, termasuk Mahathir dan puaknya daripada PPBM serta Warisan. 

Beliau berkata, apa yang penting ialah perjuangan PH dan semangat agenda pembaharuan tidak luntur. 

Anwar berjanji PH akan terus memperjuang dan memfokuskan kepentingan serta masalah dihadapi rakyat.  
“Pertimbangannya ialah kembali kepada idealisme perjuangan dan ujiannya ialah bila kita ada kuasa.” lapor FMT


Sobat baru saja selesai membaca :

Sekarang Saya Pengerusi PH - Anwar

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Sekarang Saya Pengerusi PH - Anwar dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Sekarang Saya Pengerusi PH - Anwar link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2020/05/sekarang-saya-pengerusi-ph-anwar.html

Subscribe to receive free email updates: