Tak Perlu Pujuk.. Itu Tanggungjawab Saya - Azmin

Tak Perlu Pujuk.. Itu Tanggungjawab Saya - Azmin - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Tak Perlu Pujuk.. Itu Tanggungjawab Saya - Azmin, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Berita, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Tak Perlu Pujuk.. Itu Tanggungjawab Saya - Azmin
link : Tak Perlu Pujuk.. Itu Tanggungjawab Saya - Azmin

Baca juga


Tak Perlu Pujuk.. Itu Tanggungjawab Saya - Azmin


Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali berkata Anwar Ibrahim tidak perlu memujuk ke mesyuarat majlis pimpinan pusat dan biro politik parti, mengatakan beliau pasti akan bersama apabila tiada urusan kerajaan.

Beliau berkata demikian ketika ditemui selepas pertemuan 30 minit bersama Presiden PKR Anwar Ibrahim dan Setiausaha Agung Saifuddin Nasution di kafe Parlimen hari ini.

“Mengapa perlu dipujuk, itu tanggungjawab saya. Ada pertemuan parti yang saya pergi. Ada perbincangan parti yang dapat hadir. Tidak ada masalah.

“Kalau saya tidak ada tugas kerajaan, pastinya saya akan bersama dalam program parti. Kalau saya pergi lawatan ke negeri-negeri pun, selain program kerajaan saya akan bertemu dengan pimpinan parti negeri,” katanya.

Sebelum itu, Anwar ketika ditemui pemberita berkata pertemuan dengan timbalannya itu hanya membincangkan hal ekonomi.

Pertemuan itu disebalik desas-desus perpecahan antara Anwar dan Azmin selepas kemunculan video seks sejenis mirip seorang menteri pada Jun.

Anwar menafikan pertemuan tadi perbincangan dengan Azmin, yang dikatakan tidak menghadiri mesyuarat pimpinan parti, dipercayai kerana pergeseran dalaman.

Dalam pada itu, Azmin menafikan ada pergolakan dengan Anwar.

“Ada ke pergolakan? Tidak ada. Kita sebagai orang Islam dan Melayu kita mesti disuruh untuk melakukan muhasabah,” katanya.

Azmin berkata pertemuan tadi tidak membincangkan hal parti, sebaliknya menumpukan isu rakyat.

“Kita ada masa dan ketika bincang mengenai parti, dan ketikanya kita beri tumpuan kepada isu rakyat,” katanya.



Sobat baru saja selesai membaca :

Tak Perlu Pujuk.. Itu Tanggungjawab Saya - Azmin

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Tak Perlu Pujuk.. Itu Tanggungjawab Saya - Azmin dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Tak Perlu Pujuk.. Itu Tanggungjawab Saya - Azmin link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2019/10/tak-perlu-pujuk-itu-tanggungjawab-saya.html

Subscribe to receive free email updates: