Setpol Azmin Buat Laporan Polis, Qazaf

Setpol Azmin Buat Laporan Polis, Qazaf - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Setpol Azmin Buat Laporan Polis, Qazaf, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Berita, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Setpol Azmin Buat Laporan Polis, Qazaf
link : Setpol Azmin Buat Laporan Polis, Qazaf

Baca juga


Setpol Azmin Buat Laporan Polis, Qazaf


Setiausaha Politik (Setpol) Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Hilman Idham hari ini membuat dua laporan berhubung penyebaran video lucah melibatkan Datuk Seri Mohamed Azmin Ali dengan individu dikenali sebagai Haziq Aziz.

Laporan polis oleh Hilman yang juga Timbalan Ketua AMK Pusat di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Putrajaya pagi tadi. Menurut ADUN Gombak Setia, Selangor itu, beliau membuat laporan tersebut agar pihak polis melakukan siasatan terhadap penularan video berkenaan.

“Saya telah buat laporan dan polis telah menerima laporan ini,” katanya pada sidang media selepas membuat laporan tersebut.

Hilman dan rombongannya kemudian tiba di Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) Putrajaya kira-kira jam 11.40 pagi untuk membuat laporan qazaf. Qazaf atau perbuatan melemparkan tuduhan zina merupakan suatu kesalahan syariah.

Semalam, Haziq yang juga Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Santubong tampil membuat pengakuan bersumpah bahawa dia terlibat melakukan seks sejenis bersama Timbalan Presiden PKR, Mohamed Azmin.

Setiausaha Sulit Kanan kepada Timbalan Menteri Industri Utama, Datuk Seri Shamsul Iskandar Md. Akin itu mendakwa video tersebut dirakam pada 11 Mei lalu di sebuah bilik di Hotel Four Points di Sandakan lapor Malaysia Dateline


Sobat baru saja selesai membaca :

Setpol Azmin Buat Laporan Polis, Qazaf

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Setpol Azmin Buat Laporan Polis, Qazaf dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Setpol Azmin Buat Laporan Polis, Qazaf link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2019/06/setpol-azmin-buat-laporan-polis-qazaf.html

Subscribe to receive free email updates: