Urut & Seks Seperti Ini, Mengapa Tak Habis Hingga Sekarang?

Urut & Seks Seperti Ini, Mengapa Tak Habis Hingga Sekarang? - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Urut & Seks Seperti Ini, Mengapa Tak Habis Hingga Sekarang?, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Urut & Seks Seperti Ini, Mengapa Tak Habis Hingga Sekarang?
link : Urut & Seks Seperti Ini, Mengapa Tak Habis Hingga Sekarang?

Baca juga


Urut & Seks Seperti Ini, Mengapa Tak Habis Hingga Sekarang?


 Sebahagian tukang urut warga asing yang ditahan di sebuah pusat urut di Taman Nusa Bestari, Johor Bahru pada Rabu lalu.

Urut sambil tawar khidmat seks


JOHOR BAHRU – Ke­ghairahan lapan gadis tukang urut warga Thailand yang leka sedang melayan pelanggan terbantut apabila premis tempat mereka bekerja secara haram diserbu pasukan Jabatan Imigresen negeri di Taman Nusa Bestari di sini baru-baru ini.
Dalam serbuan Ops Ikrar pada pukul 6 petang Rabu lalu, kesemua tukang urat berusia antara 25 hingga 45 tahun terbabit ditahan bersama dua lelaki tempatan berumur 50 dan 65 tahun yang dipercayai penjaga pusat urut berkenaan.
Ketua Bahagian Penguat Kuasa Imigresen Johor, Masri Adul berkata, dalam serbuan itu, seramai 12 wanita Thailand diperiksa namun lapan daripada mereka didapati melakukan kesalahan di bawah Seksyen 56(1)(i) Akta Imigresen 1959/63.
Menurutnya, kesemua wanita terbabit didapati tidak mempunyai permit masuk ke Malaysia atau dokumen pengenalan diri.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Urut sambil tawar 'khidmat' seks, mengapa tidak boleh habis dan selesai sejak Malaya merdeka dulu hingga sekarang? 

Kerana..

1. Malaya atau Malaysia masih tidak merdeka dari sudut melaksanakan undang-undang Islam yang menjadi hak rakyat majoriti sendiri pada masa itu. Yakni tidak bebas dan tidak berhak melaksanakan ibadat Islam sendiri (perundangan) dalam masyarakatnya sendiri.

2. Penjajah memaksakan pemimpin bonekanya (melalui Parti UMNO) menerima undang-undang ciptaan manusia Lord Ried yang sekular, dipaksakan ke atas rakyatnya. Tidak boleh untuk melaksanakan sistem perundangan Islam seperti 'hudud', walaupun masih dituntut sampai sekarang.

3. Kerana itu tiada peruntukan perundangan larangan berzina seperti yang dikehendaki oleh Islam dalam perlembagaan dan perundangan Malaysia. Bahkan perlakuan najis zina itu dianggap 'khidmat seks', yakni suatu perkhidmatan berbentuk kebajikan. Inilah salah satu jenayah penyelewengan besar terhadap istilah-istilah agama.

4. Di Kelantan majoriti rakyat mahu perundangan 'hudud' dilaksanakan melalui demokrasi peti undi, tetapi Pemerintah Pusat tetap menolaknya kerana 'kepala otak' mereka masih melekat lagi saki-baki kotoran penjajahan.

5. Cukup sampai di sini, sekian.




Sobat baru saja selesai membaca :

Urut & Seks Seperti Ini, Mengapa Tak Habis Hingga Sekarang?

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Urut & Seks Seperti Ini, Mengapa Tak Habis Hingga Sekarang? dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Urut & Seks Seperti Ini, Mengapa Tak Habis Hingga Sekarang? link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2016/12/urut-seks-seperti-ini-mengapa-tak-habis.html

Subscribe to receive free email updates: