Kenyataan Mujahid Tuduhan Berat Ke Atas PM Ke-7

Kenyataan Mujahid Tuduhan Berat Ke Atas PM Ke-7 - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Kenyataan Mujahid Tuduhan Berat Ke Atas PM Ke-7, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Kenyataan Mujahid Tuduhan Berat Ke Atas PM Ke-7
link : Kenyataan Mujahid Tuduhan Berat Ke Atas PM Ke-7

Baca juga


Kenyataan Mujahid Tuduhan Berat Ke Atas PM Ke-7

Kenyataan Mujahid Tuduhan Berat Ke Atas PM Ke-7


KL – Kenyataan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Dr Mujahid Yusof Rawa bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim dipenjarakan atas tuduhan palsu untuk mengaibkan diri dan keluarganya sejak 20 tahun lalu menimbulkan tanda tanya.

Ia ekoran umum mengetahui bahawa Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad merupakan individu yang bertanggungjawab memecat dan memenjarakan Anwar dalam kes liwat yang dihadapinya pada tahun 90an.
Sehubungan itu, Ketua Penerangan UMNO, Tan Sri Annuar Musa menyifatkan kenyataan Menteri di Jabatan Perdana Menteri mengenai Anwar itu merupakan satu tuduhan yang berat ke atas Mahathir yang merupakan Perdana Menteri ke-7.
“Ini satu tuduhan berat seorang anggota Kabinet kepada Perdana Menteri. Satu ‘insubordination’ (pemberontakan) yang sangat serius,” katanya dalam satu kenyataan di Facebook hari ini.
Mujahid semalam dilaporkan menyatakan Anwar tidak pernah didakwa atas kesalahannya mencabar pemerintah sebaliknya didakwa secara tuduhan palsu untuk mengaibkan diri dan keluarganya.
Tegas beliau, Anwar tidak pernah mengenal erti menyerah, malah mempertahankan dirinya tidak bersalah sepanjang pemenjaraannya.
Bagaimanapun, kata Mujahid, Anwar akhirnya telah membersihkan namanya dan keluarganya yang dihina dan diaibkan sejak tahun 1998 iaitu selama 20 tahun. – MYNEWSHUB.TV


Sobat baru saja selesai membaca :

Kenyataan Mujahid Tuduhan Berat Ke Atas PM Ke-7

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Kenyataan Mujahid Tuduhan Berat Ke Atas PM Ke-7 dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Kenyataan Mujahid Tuduhan Berat Ke Atas PM Ke-7 link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2018/09/kenyataan-mujahid-tuduhan-berat-ke-atas.html

Subscribe to receive free email updates: