COVID-19: Sekolah Tempat Lebih Selamat - Timb. Menteri

COVID-19: Sekolah Tempat Lebih Selamat - Timb. Menteri - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: COVID-19: Sekolah Tempat Lebih Selamat - Timb. Menteri, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Berita, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : COVID-19: Sekolah Tempat Lebih Selamat - Timb. Menteri
link : COVID-19: Sekolah Tempat Lebih Selamat - Timb. Menteri

Baca juga


COVID-19: Sekolah Tempat Lebih Selamat - Timb. Menteri


Sekolah masih dianggap sebagai kawasan selamat untuk pelajar, justeru kerajaan tiada cadangan untuk menutupnya kecuali bagi lokasi yang mencatat kes positif Covid-19. 

<!--more-->Timbalan Menteri Kesihatan Dr Noor Azmi Ghazali berkata sekolah melaksanakan prosedur operasi standard yang sangat ketat seperti penjarakan fizikal, pemeriksaan suhu badan dan pengawasan aktiviti berkumpulan. 

Orang awam juga, katanya, tidak dibenarkan keluar masuk sekolah, manakala pelajar yang tinggal di asrama tidak boleh balik. 

“Di sekolah lebih selamat berbanding komuniti luar, jika tiada kes Covid-19, sekolah tidak akan ditutup,” katanya. 

Ahli parlimen Bagan Serai itu ditemui media selepas majlis pengagihan keuntungan Ladang Rakyat Daerah Kerian semalam lapor MalaysiaKini


Sobat baru saja selesai membaca :

COVID-19: Sekolah Tempat Lebih Selamat - Timb. Menteri

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang COVID-19: Sekolah Tempat Lebih Selamat - Timb. Menteri dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: COVID-19: Sekolah Tempat Lebih Selamat - Timb. Menteri link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2020/10/covid-19-sekolah-tempat-lebih-selamat.html

Subscribe to receive free email updates: