Anwar Pemimpin Sewel Dan Berpenyakit - Khairuddin

Anwar Pemimpin Sewel Dan Berpenyakit - Khairuddin - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Anwar Pemimpin Sewel Dan Berpenyakit - Khairuddin, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Berita, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Anwar Pemimpin Sewel Dan Berpenyakit - Khairuddin
link : Anwar Pemimpin Sewel Dan Berpenyakit - Khairuddin

Baca juga


Anwar Pemimpin Sewel Dan Berpenyakit - Khairuddin



Dalam satu kenyataan, Penyokong setia bekas Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad, Khairuddin Abu Hassan mengkritik Anwar Ibrahim yang menerajui PKR dan PH sebagai pemimpin yang tidak berkemampuan, dan menjadi punca perpecahan dalam PH sehingga tumbang di peringkat pusat. 

<!--more-->Anwar juga disifatkan oleh beliau sebagai pemimpin ‘fasiq’ serta ‘hipokrit’ serta ‘syok sendiri’ dan tidak akan dapat memimpin PH ke tahap yang memberangsangkan. 

Beliau juga berkata sama sekali tidak akan bernaung dan berjuang untuk menobatkan ‘pemimpin sewel dan berpenyakit’ seperti anwar ibrahim untuk jadi PM9!!

Berikut adalah kenyataan beliau yang disiarkan dalam laman FaceBook miliknya..


SAYA SECARA RASMI ISTIHAR KELUAR PH DAN LETAK JAWATAN SEBAGAI PENYELARAS PARLIMEN JASIN SECARA SERTA MERTA!! 

Atas dasar prinsip yang tidak akan bernaung di bawah ‘pemimpin sewel dan berpenyakit’ maka secara rasminya saya istihar untuk tinggalkan PH!!

Saya sama sekali tidak akan bernaung dan berjuang untuk menobatkan ‘pemimpin sewel dan berpenyakit’ seperti anwar ibrahim untuk jadi PM9!!

Keseluruhan bangsa melayu dan umat islam di negara kita harus tolak anwar ibrahim daripada menjadi khalifah utama kita!!

Jangan sama sekali kita biarkan diri ditipu serta tertipu lagi oleh anwar ibrahim!! Dia manusia ‘fasiq’ dan ‘hipokrit!!’

Sesungguhnya, saya ingin merakamkan jutaan terima kasih serta penghargaan kepada presiden dan kepimpinan tertinggi parti Amanah yang telah meletakkan kepercayaan kepada saya untuk bertanding di kerusi parlimen jasin pada pru14 yang lepas.

Insya-Allah, dalam masa terdekat saya akan berjumpa dengan presiden parti Amanah untuk menzahirkan keputusan bagi menyerahkan balik kerusi parlimen jasin seterusnya meletakkan jawatan selaku penyelaras parlimen jasin berkuat-kuasa serta merta!!

Jutaan terima kasih dan penghargaan yang tiada terhingga kepada presiden serta keseluruhan kepimpinan tertinggi parti yang telah meluluskan keahlian saya menganggotai parti ini pada suatu masa dahulu.

Ketika berjuang di bawah platform parti Amanah telah meninggalkan pelbagai pengalaman manis kerana parti ini amat berdisiplin, ikhlas sesama sahabat dan keseluruhan pemimpin-pemimpinnya baik-baik belaka!!

Secara jujur dan ikhlas saya amat menyayangi semua kepimpinan tertinggi parti Amanah khususnya presiden, timbalan presiden, naib-naib presiden dan anggota tertinggi parti ini.

Kalangan ini adalah para pejuang yang amat gigih!!

Hanya Allah swt saja yang dapat membalas budi baik seluruh pemimpin-pemimpin parti Amanah yang banyak membantu, mengacukan kareer politik serta membimbing saya di saat bertanding dan menjawat jawatan penyelaras parlimen jasin.

Namun, saya terpaksa berpegang pada prinsip politik dan agama yang sama sekali tidak akan bernaung di bawah kepimpinan PH yang kini dipengerusikan oleh anwar ibrahim!!

Kini, saya ingin lihat berapa jauh PH boleh pergi di bawah kepimpinan anwar ibrahim!! Pada hakikatnya, beliau tidak lagi relevan dalam lanskap politik tanahair!! Tambahan pula dia ‘manusia sewel serta berpenyakit!!’

Kadang-kala kita mampu untuk menipu sesama manusia tetapi dalam masa yang sama kita tidak akan berjaya untuk membohongi Allah swt.

Apapun situasinya, sebagai hamba Allah swt kita tak perlu risau kerana Dia Maha Mengetahui.

Secara jujur dan ikhlas, akhirnya rakyat secara total akan mengetahui secara lebih jelas siapa itu anwar ibrahim yang sebenarnya!!

Dalam masa yang sama, saya ingin menyeru pada semua pemimpin-pemimpin PH yang luhur dan berprinsip untuk tinggalkan PH secara beramai-ramai serta jangan sama sekali kita sokong pemimpin ‘fasiq’ serta ‘hipokrit’ macam anwar ibrahim!!

Dia hanya ‘syok sendiri’ dan tidak akan dapat memimpin PH ke tahap yang memberangsangkan!! Parti pkr itu sendiri kini bermasalah dan berpecah di bawah kepimpinan anwar ibrahim!!

Parti sendiri pun anwar ibrahim tidak mampu untuk memimpin apatah lagi nak pimpin gagasan PH yang lebih besar!!

PH akan hancur di bawah kepimpinan anwar ibrahim!! Jangan mimpi PH akan mampu untuk memenangi pilihanraya umum lagi bagi membentuk kerajaan pusat sepertimana pada pru14 yang lepas!!

Ianya hanya akan menjadi bahan sejarah semata-mata dan PH akan terkubur buat selama-lamanya dalam sedikit masa lagi!!

PH bukan lagi platform yang sesuai untuk kita berjuang bagi selamatkan negara kerana pengerusi masakini pun seorang pemimpin yang tidak selamat untuk kita semua!!

Hanya ‘orang gila’ saja yang sanggup bernaung serta berjuang di bawah kepimpinannya!!

Allah swt tidak akan memberkati sesiapa saja yang menyokong pemimpin ‘songsang’ yang ‘sewel’ dan ‘berpenyakit!!’

Seandainya, kita hendak selamatkan negara; tolaklah anwar ibrahim secara total dan jangan sama sekali mengizinkan anwar ibrahim untuk jadi perdana menteri malaysia!!

Bangsa, agama dan tanahair akan hancur jika anwar ibrahim menjadi pemimpin utama kita!! Yakinilah...!!

Ikhlas dari; 

KHAIRUDDIN ABU HASSAN 
7 Julai 2020

Alahaiii... beruntung Tun Mahathir ada penyokong macam ni..

Yang letak jawatan lalu memberi peluang kepada TS Muhyiddin untuk mengambil alih jawatan PM tu ialah Tun sendiri.. Anwar pulak yang dipersalahkan... hmmm... 


Sobat baru saja selesai membaca :

Anwar Pemimpin Sewel Dan Berpenyakit - Khairuddin

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Anwar Pemimpin Sewel Dan Berpenyakit - Khairuddin dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Anwar Pemimpin Sewel Dan Berpenyakit - Khairuddin link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2020/07/anwar-pemimpin-sewel-dan-berpenyakit.html

Subscribe to receive free email updates: