SPRM Akan Dakwa 2 Pemimpin UMNO Bawah AMLATFPUAA Esok..

SPRM Akan Dakwa 2 Pemimpin UMNO Bawah AMLATFPUAA Esok.. - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: SPRM Akan Dakwa 2 Pemimpin UMNO Bawah AMLATFPUAA Esok.., dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Berita, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : SPRM Akan Dakwa 2 Pemimpin UMNO Bawah AMLATFPUAA Esok..
link : SPRM Akan Dakwa 2 Pemimpin UMNO Bawah AMLATFPUAA Esok..

Baca juga


SPRM Akan Dakwa 2 Pemimpin UMNO Bawah AMLATFPUAA Esok..


PETALING JAYA: Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mendapat izin mendakwa bagi menuduh 2 pemimpin Umno, Shahrir Abd Samad dan Ahmad Maslan esok di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur.

Shahrir dan Ahmad masing-masing menghadapi 1 dan 2 pertuduhan mengikut Akta Pencegahan Pengubahan Wang Haram, Pencegahan Pembiayaan Keganasan dan Hasil Daripada Aktiviti Haram (AMLATFPUAA).

“SPRM menahan Shahrir pada 11.22 pagi manakala Ahmad pula ditahan pada 10.10 pagi ini di Ibu Pejabat SPRM Putrajaya selepas mereka hadir untuk melengkapkan proses siasatan akhir.

“Kedua-dua mereka kemudiannya dilepaskan dengan jaminan SPRM,” katanya dalam kenyataan.

Semua maklumat berkaitan kes itu akan dimaklumkan esok selepas pertuduhan dibacakan lapor FMT


Sobat baru saja selesai membaca :

SPRM Akan Dakwa 2 Pemimpin UMNO Bawah AMLATFPUAA Esok..

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang SPRM Akan Dakwa 2 Pemimpin UMNO Bawah AMLATFPUAA Esok.. dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: SPRM Akan Dakwa 2 Pemimpin UMNO Bawah AMLATFPUAA Esok.. link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2020/01/sprm-akan-dakwa-2-pemimpin-umno-bawah.html

Subscribe to receive free email updates: