Anwar Di Dewan Rakyat, Bukan Istana Negara Laaa

Anwar Di Dewan Rakyat, Bukan Istana Negara Laaa - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Anwar Di Dewan Rakyat, Bukan Istana Negara Laaa, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Berita, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Anwar Di Dewan Rakyat, Bukan Istana Negara Laaa
link : Anwar Di Dewan Rakyat, Bukan Istana Negara Laaa

Baca juga


Anwar Di Dewan Rakyat, Bukan Istana Negara Laaa


Pengarah Komunikasi PKR, Fahmi Fadzil menafikan mesej tular mendakwa Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, berada di Istana Negara untuk mengadap Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah, pagi tadi.

Fahmi turut menafikan ada mengeluarkan kenyataan kononnya mengesahkan pertemuan itu, seperti yang disebar menerusi mesej berkenaan.

“Saya tidak ada keluarkan sebarang mesej mengesahkan kehadiran Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, di Istana Negara.

“Ini adalah satu taktik yang cukup jelik, kotor, dan saya akan buat laporan polis hari ini kerana nama saya digunakan pihak tidak bertanggungjawab untuk menimbulkan maklumat tidak benar, palsu, fitnah dan bermotif politik.

“Datuk Seri Anwar ada di Dewan Rakyat pagi ini. Maklumat itu disampaikan oleh pihak yang cukup tidak bertanggungjawab,” katanya kepada pemberita di lobi Parlimen, hari ini.

Pagi tadi, pihak media menerima satu mesej tular kira-kira jam 9.45 pagi mendakwa Fahmi mengesahkan Anwar berada di Istana Negara untuk bertemu dengan Yang di-Pertuan Agong.

Pihak media bagaimanapun melihat kehadiran Anwar di Dewan Rakyat pada jam 10.10 pagi lapor Berita Harian


Sobat baru saja selesai membaca :

Anwar Di Dewan Rakyat, Bukan Istana Negara Laaa

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Anwar Di Dewan Rakyat, Bukan Istana Negara Laaa dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Anwar Di Dewan Rakyat, Bukan Istana Negara Laaa link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2019/11/anwar-di-dewan-rakyat-bukan-istana.html

Subscribe to receive free email updates: