Negara Perlu Tumpu Soal Ekonomi Dan Sosial Bukan Isu Kotor Ini - Anwar

Negara Perlu Tumpu Soal Ekonomi Dan Sosial Bukan Isu Kotor Ini - Anwar - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Negara Perlu Tumpu Soal Ekonomi Dan Sosial Bukan Isu Kotor Ini - Anwar, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Berita, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Negara Perlu Tumpu Soal Ekonomi Dan Sosial Bukan Isu Kotor Ini - Anwar
link : Negara Perlu Tumpu Soal Ekonomi Dan Sosial Bukan Isu Kotor Ini - Anwar

Baca juga


Negara Perlu Tumpu Soal Ekonomi Dan Sosial Bukan Isu Kotor Ini - Anwar


Parti Keadilan Rakyat (PKR) menolak budaya politik jijik dan keji yang diamalkan oleh sesetengah pihak bagi tujuan untuk menjatuhkan reputasi pimpinan parti tersebut.

Presidennya, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, pihaknya membantah sebarang usaha fitnah jahat pihak tidak bertanggungjawab dalam penyebaran video seks yang melibatkan timbalan presidennya, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali baru-baru ini.

"Negara sepatutnya perlu tumpu pada soal pembangunan ekonomi dan sosial, bukan perlu terpalit dengan isu kotor dan hina seperti ini.

"Kami menyokong penuh siasatan pihak Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dalam kes ini dan berharap proses tersebut dapat dijalankan dengan adil dan teliti," katanya lagi dalam satu sidang akhbar di Ibu Pejabat PKR, di sini, hari ini.

Menyentuh berkenaan dua lagi video terkini yang tular baru-baru ini, Anwar berkta, beliau tidak berminat untuk mengulas lanjut.

"Secara peribadinya saya tidak berminat hendak melihatnya tetapi saya harus tahu apa yang berlaku supaya ia tidak mengganggu dan menggugat pendirian kita terhadap kes ini," ujar Ahli Parlimen Port Dickson itu lagi.

Anwar mendakwa, pihaknya memutuskan untuk tidak lagi mengambil sebarang tindakan undang-undang terhadap Setiausaha Sulit Kanan Timbalan Menteri Industri Utama, Haziq Aziz kerana perlu meneliti perkara tersebut dengan lebih terperinci.

"Setakat ini belum ada apa-apa keputusan dari pihak parti kerana kita mendapati ada beberapa implikasi lain, jadi kita tidak mahu sebarang masalah lain berlaku.

"Apa yang lebih penting sekarang ialah kita menyerahkan kes ini kepada PDRM dan SPRM untuk meneruskan siasatan selanjutnya," katanya lagi lapor Kosmo



Sobat baru saja selesai membaca :

Negara Perlu Tumpu Soal Ekonomi Dan Sosial Bukan Isu Kotor Ini - Anwar

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Negara Perlu Tumpu Soal Ekonomi Dan Sosial Bukan Isu Kotor Ini - Anwar dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Negara Perlu Tumpu Soal Ekonomi Dan Sosial Bukan Isu Kotor Ini - Anwar link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2019/06/negara-perlu-tumpu-soal-ekonomi-dan.html

Subscribe to receive free email updates: