Riuh! Rumah Berbilik Seks Sedang Dijual. Suatu Kejutan?

Riuh! Rumah Berbilik Seks Sedang Dijual. Suatu Kejutan? - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Riuh! Rumah Berbilik Seks Sedang Dijual. Suatu Kejutan?, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Riuh! Rumah Berbilik Seks Sedang Dijual. Suatu Kejutan?
link : Riuh! Rumah Berbilik Seks Sedang Dijual. Suatu Kejutan?

Baca juga


Riuh! Rumah Berbilik Seks Sedang Dijual. Suatu Kejutan?

Sebuah properti di Amerika Serikat menjadi viral karena terdapat ruang bawah tanah yang dijadikan kamar seks. Sumber: BRIGHT MLS/mirror.co.uk
Bintang 6 Penjuru, lambang Zionis hiasan di rumah ini..

SEBUAH rumah sedang dijual di Philadelphia, Amerika Syarikat, mendadak viral. Sekilas, rumah itu seperti rumah pada umumnya, namun di bahagian basement atau ruang bawah tanahnya menyimpan sebuah 'kejutan'.

Kejutan apa?
Di kutip dari mirror.co.uk, Isnin, 11 Februari 2019, rumah yang terletak di Maple Glen, wilayah pinggir kota Philadelphia, AS, adalah sebuah rumah yang cantik dengan 5 bilik tidur. Rumah yang dijual di situs properti realtor.com itu, nampak seperti sebuah rumah lengkap untuk membangun sebuah keluarga.

Berbentuk bumbung yang tinggi, sebuah ruang bermain, beberapa perapian dan ruang sukan. Dari total 5 bilik, 4 ada di lantai atas rumah dan 1 bilik di basement atau ruang bawah tanah. 

Foto ini memperlihatkan bilik di bahagian basement itu seperti bilik biasa sahaja. Tapi dinamakan bilik seks, di dalamnya terdapat sebuah gantungan tangan, rantai dan sejumlah alat yang dipergunakan untuk aktivitas seks.

Rumah itu dijual dengan harga US$750,000. Melissa Leonard Marketing Properti, menceritakan rumah dengan ruang basement khusus ini adalah sebuah rumah yang sangat indah. Pemilik rumah dulu tinggal bersama keluarganya di rumah ini selama bertahun-tahun. Namun semasa isterinya meninggal, mereka memutuskan untuk pindah.
Awalnya, rumah ini disewakan melalui Airbnb dengan harga US$750 per malam. Mereka yang menyewa, boleh menggunakan 'bilik dewasa' yang ada di bahagian basement rumah tersebut. 

Namun sekarang, Airbnb telah menghapus rumah tersebut dari daftar sewa mereka kerana pemilik memutuskan untuk menjualnya. Namun yang kini terjadi, rumah tersebut menjadi viral. Sebab isi ruang basement itu mengingatkan pada novel erotik Fifty Shades karya E. L. James yang sudah difilemkan. 

Tetangga di sekitarnya yang mulanya tak menyedari adanya ruang basement itu, terkejut bila mengetahui kenyataan ini. Seorang tetangga komplain dan meminta kepada perusahaan penjual properti agar menghapuskan keterangan soal bilik seks di iklan mereka, kerana hal itu dianggap mengganggu.

Begitu kisah rumah berbilik seks.


Sobat baru saja selesai membaca :

Riuh! Rumah Berbilik Seks Sedang Dijual. Suatu Kejutan?

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Riuh! Rumah Berbilik Seks Sedang Dijual. Suatu Kejutan? dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Riuh! Rumah Berbilik Seks Sedang Dijual. Suatu Kejutan? link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2019/03/riuh-rumah-berbilik-seks-sedang-dijual.html

Subscribe to receive free email updates: