Apa isu kalau Pas, UMNO, Bersatu Bekerjasama? -Nik Abduh

Apa isu kalau Pas, UMNO, Bersatu Bekerjasama? -Nik Abduh - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Apa isu kalau Pas, UMNO, Bersatu Bekerjasama? -Nik Abduh, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Apa isu kalau Pas, UMNO, Bersatu Bekerjasama? -Nik Abduh
link : Apa isu kalau Pas, UMNO, Bersatu Bekerjasama? -Nik Abduh

Baca juga


Apa isu kalau Pas, UMNO, Bersatu Bekerjasama? -Nik Abduh

Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz

KUALA LUMPUR – ” Kalau Pas, UMNO dan Bersatu bekerja sama, apa isu?,” soal Nik Mohamed Abduh Nik Abdul Aziz.
Ahli Parlimen Bachok itu meminta Pas bergerak kerana ia bertujuan untuk halang Pas.
“Ia isu kedaulatan Islam,” katanyanya dalam hantaran di Facebook.
Baru-baru ini kecoh tentang surat perakuan bertulis berbentuk contoh yang diserahkan Pas kepada Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad.
Bagaimanapun, Setiausaha Pas, Datuk Takiyuddin Hasaan mengesahkan ia adalah untuk menyatakan sokongan terhadap kepemimpinan Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) jika berlaku pengkhianatan daripada mana-mana parti komponen Pakatan Harapan (PH).
Sokongan itu dinyatakan selepas Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menghidu sesuatu yang tidak kena dalam PH. – MalaysiaGazette


Sobat baru saja selesai membaca :

Apa isu kalau Pas, UMNO, Bersatu Bekerjasama? -Nik Abduh

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Apa isu kalau Pas, UMNO, Bersatu Bekerjasama? -Nik Abduh dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Apa isu kalau Pas, UMNO, Bersatu Bekerjasama? -Nik Abduh link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2019/02/apa-isu-kalau-pas-umno-bersatu.html

Subscribe to receive free email updates: