Cuci Otak Yahudi Dalam Filem. 'Kelas Pertama X-Men'.

Cuci Otak Yahudi Dalam Filem. 'Kelas Pertama X-Men'. - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Cuci Otak Yahudi Dalam Filem. 'Kelas Pertama X-Men'., dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Cuci Otak Yahudi Dalam Filem. 'Kelas Pertama X-Men'.
link : Cuci Otak Yahudi Dalam Filem. 'Kelas Pertama X-Men'.

Baca juga


Cuci Otak Yahudi Dalam Filem. 'Kelas Pertama X-Men'.


Imej yang berkaitan
CUCI otak Yahudi dalam filem-filem hiburan, "Kelas Pertama X-Men" . Sambungan.. Yang ke..

Tujuh

Propaganda Atheisme.


Sehingga kini masih terdapat ramai orang yang berfikir bahawa filem hanyalah satu cermin penggunaan untuk hiburan semata-mata. Pertimbangkan jika filem itu hanya satu cara untuk melenturkan otot saraf dari ketegangan yang menghadapi rutin harian. 

Dan tidak sedikit orang yang menafikan bahawa sebuah filem ternyata menyimpan banyak mesej yang ingin ditanam secara subtly oleh pengeluar dalam minda khayalan penonton. Dalam membincangkan filem, minda kita akan ditarik ke industri filem gergasi yang dipanggil "Hollywood".

Sekarang, kita harus mula membuka mata kita bahawa hasil karya mereka dicipta bukan tanpa tujuan, filem-filem yang mereka buat tidak dilahirkan di permukaan sahaja, dan senario yang mereka kerjakan dibuat secara tidak sengaja (oleh kemalangan) (oleh reka bentuk). )

"Kelas Pertama X-Men" adalah salah satu sub-tema di kalangan filem X-Men yang lain. Dalam filem ini diberitahu tentang permulaan pembentukan koleksi Mutants di bawah naungan sekolah yang dijaga oleh Profesor X. Kisah X-Men itu sendiri berasal dari komik yang diterbitkan oleh Marvel.

Dari permulaan cerita, kami akan diperkenalkan kepada seorang anak kecil yang bernama Erik Lensher dengan lokasi kisah di Poland pada tahun 1944. Filem ini secara luas ingin mengetahui bagaimana kelainan Erik dan hidupnya. Rasa kesedihan, membalas dendam, kemarahan dan cita-cita yang dia mahu capai. Jadi, siapa sebenarnya Erik?

Tidak sampai dua minit, anda akan ditunjukkan simbol pada pakaian yang dipakai oleh Erik, yang sudah tentu kita semua tahu simbol ini dengan baik. Ya, itu adalah logo Hexagram (bintang Daud) yang telah menjadi plak rasmi Zionisme Antarabangsa. Simbol rasmi bendera Israel. Simbol itu seolah-olah menunjukkan bahawa dalam kisah ini, pergerakan Zionisme dimainkan oleh Erik.

YBDMFH-36Rev
Sila juga ambil perhatian bahawa Erik dan keluarganya dalam filem ini diberitahu sebagai tawanan Nazi, dan ia berkait rapat dengan kisah "Holocaust" yang konyol di mana para Zionis berusaha mendapatkan simpati dari dunia. Konon mereka ditindas, dan berhak untuk "merampas" tanah Palestin. Tetapi sudah tentu logik ini salah, kerana yang telah menindas Israel adalah Jerman dan bukan Palestin.

Sekarang kita berpaling untuk menetapkan lokasi di Westchester, New York pada tahun 1944. Di sini kita akan melihat adegan di mana seorang budak lelaki bernama Charles Francis Xavier tidur dengan ketat di atas katilnya, kemudian terkejut apabila dia mendengar bunyi mencurigakan yang datang dari dapur. Charles Xavier keluar dari katil untuk memastikan bunyi apa itu? 

Apabila dia tiba di dapur, dia mendapati bahawa seorang pencuri kecil telah menyusup ke rumahnya untuk mencuri makanan. Pencuri itu seperti Mutant berkulit biru dengan keupayaan untuk mengubah bentuknya seperti sesiapa sahaja, seperti syaitan yang mampu mengubah dan menyamar dirinya. Tetapi jika anda melihat lebih terperinci, ternyata bahawa lantai dapur di rumah Xavier mempunyai corak yang biasa, iaitu "Papan Keras" aka papan hitam dan putih, ciri-ciri Freemason yang selalu motif lantai di lantai "penyembahan" mereka.

YBDMFH-37Rev
Lantai hitam dan putih dalam kepercayaan Freemason diyakini sebagai simbol penyeberangan dua alam, iaitu dunia nyata dan dunia ghoib, atau lebih tepatnya; antara alam manusia dan sifat jin. Dalam kejadian ini, adalah jelas bahawa Xavier - sebagai manusia - adalah "bertemu" dengan Raven, makhluk yang bertubuh biru yang terkesan seperti jin.
Di dalam bilik Xavier sejurus sebelum tempat pertemuan dengan Raven, perhatikan apa yang ada di atas meja berhampiran katil Xavier. 

Terdapat tiga gambar di sana. Yang sebelah sudut kiri ialah Charles Darwin, dan yang satu di sebelah kanan adalah Albert Einstein. Apakah hubungan dengan Xavier? Kemudian, mengapa terdapat persamaan dengan nama pertama mereka; "Charles" Darwin dan "Charles" Xavier? Dan semua kebetulan ini?


YBDMFH-38Rev
Untuk tujuan membuktikan fakta dokumentasi, wajah pada foto ini tidak disamar.

Untuk ukuran seorang kanak-kanak kecil, lebih sesuai jika Xavier meletakkan gambar ibu bapanya pada gambar itu, kerana ia adalah janggal jika anak sekolah rendah meletakkan foto Darwin dan Einstein dalam bingkai foto pribadi seolah-olah kedua orang itu adalah orang tuanya. Mungkin jika dilihat sekilas, penonton tidak terlalu memperhatikan foto itu, dan terbesit jika hanya foto keluarga atau ibu bapa, tetapi sekali lagi, ia bukan gambar keluarganya, maka mengapa Darwin dan Einstein memilih gambar pengarah untuk meletakkan di atas meja Xavier?

Daripada empat perkara ini, sekurang-kurangnya kita akan mengetahui mesej rahsia yang tersembunyi dalam filem "Kelas Pertama X-Men", 

  • pertama ialah logo Hexagram (bintang David) yang mewakili pergerakan Zionisme, yang 
  • kedua ialah simbol lantai hitam dan putih gerakan Freemasonry, yang
  • ketiga ialah Charles Darwin dan 
  • keempat ialah Albert Einstein. 
Sehingga akhir cerita filem itu, segala-galanya akan saling berkaitan dengan empat elemen ini, saling berkaitan dan membawa kepada mesej subliminal yang secara halus berbisik ke dalam minda berjuta-juta penonton.

Charles Darwin, hanya mendengar namanya, kita akan segera mengingati Teori Evolusi. Dan jika kita telah mempelajari Biologi di sekolah tentang kewujudan pemilihan semula jadi, iaitu pertempuran antara makhluk hidup untuk mempertahankan setiap spesies, maka lupa teori itu. Atau jika kurikulum yang kita pelajari digunakan untuk memberi makan kepada kita tentang bagaimana manusia berevolusi dari kera kepada manusia, kemudian buang dogma itu dan tidak diwarisi pada anak-anak kita.

Cukup sampai di sini kita ditipu mentah oleh teori Darwin. Darwinisme sebenarnya mahu menekankan bahawa dunia ini dicipta secara kebetulan tanpa Pencipta.

Dalam kamus ‘aqiidah Islam, kata “kebetulan” itu tak pernah ada, kerana itu bertentangan dengan pokok Iman terhadap Qodho’ dan Qodar.

(– Perhatikan firman Allooh سبحانه وتعالى dalam QS. Al Qiyamah (75) ayat 36 sebagai berikut:
أَيَحْسَبُ الإِنسَانُ أَن يُتْرَكَ سُدًى
Ertinya:
  • Apakah manusia mengira, bahawa ia akan dibiarkan begitu saja (tanpa pertanggung jawaban)?
Juga firman-Nya dalam QS. Al Mu’minuun (23) ayat 115 :
أَفَحَسِبْتُمْ أَنَّمَا خَلَقْنَاكُمْ عَبَثًا وَأَنَّكُمْ إِلَيْنَا لا تُرْجَعُونَ
Ertinya:
  • Maka apakah kamu mengira, bahawa sesungguhnya Kami menciptakan kamu secara main-main (saja), dan bahawa kamu tidak akan dikembalikan kepada Kami?” 
Selanjutnya, teori Darwin kemudiannya menjadi falsafah Materialisme dan Rasisme yang diterima oleh Neo-Pharaoh seperti Adolf Hitler. Hitler mengandaikan bahawa bangsa Aryan adalah bangsa unggul yang paling berhak memiliki dan mengatur dunia. Oleh itu, jangan terkejut jika dalam filem ini kita mengelupas, banyak kali simbol Nazi dipaparkan yang merupakan kenderaan Hitler dan alat untuk menerjemahkan falsafah Darwin dalam bentuk Perang Dunia II.



Selain Nazi Swastika, di sini juga terdapat simbol komunisme dalam bentuk "Hammer and Celurit". Dan jika kita membincangkan Komunisme, kita biasanya merujuk kepada pemula Komunisme itu sendiri, iaitu Karl Marx. Beliau adalah orang pertama yang memahami sumbangan besar Darwin kepada pemahaman tentang Materialisme. Karl Marx menunjukkan simpati beliau kepada Darwin dengan menyampaikan karya besarnya "Das Kapital" kepada Darwin. 



Dalam buku edisi Jerman, yang dia hantar ke Darwin, dia menulis: "Dari pengagum setia Charles Darwin". Jadi jangan terkejut jika Karl Marx pernah berkata bahawa: "Agama adalah candu". Kerana Marxisme sebenarnya pemahaman yang menolak penglibatan agama dalam urusan dunia. Itulah sebabnya, ajaran Evolusi yang juga menafikan kewujudan Pencipta sejajar dengan garis pemikiran Karl Marx.



Teori dan konsep evolusi secara tegas ditekankan dalam filem ini, jelas tersirat dalam perbualan antara Erik dan Schmidt (juga dikenali sebagai Sebastian Shaw) - yang merupakan seorang pegawai Nazi - ketika dia memberitahu Erik: 

"Gen adalah kunci yang membuka pintu ke zaman baru , Erik. Masa depan baru untuk manusia. Evolusi. 
"(Gene adalah kunci untuk membuka pintu kepada era baru, Erik. Masa depan baru untuk kemanusiaan. Evolution.)

Di tempat kejadian, Sebastian memaksa Erik untuk mengambil kebolehannya, memaksa Erik menjadi pengikutnya, untuk tujuannya, iaitu membuka Orde Baru yang dia sebut "Evolusi". Evolusi dalam tafsiran Nazi bermaksud merujuk kepada teori Darwin bahawa spesies yang unggul dan kuat untuk bertahan hidup, mesti membunuh spesies lain yang lebih rendah dan lemah. Inilah yang kemudian disebut sebagai "Eugenics Theory", yang akan melupuskan orang yang berpenyakit dan cacat, dan "memperbaiki" umat manusia dengan meningkatkan jumlah individu yang sihat. 

Sebagai jenis unggul haiwan boleh dibiakkan dengan menikahi ibu kepada haiwan yang sihat, maka berdasarkan teori ini, manusia dapat diperbaiki dengan cara yang sama. Ideologi Darwinis yang dipeluk oleh Nazi dibaca dengan jelas dalam buku Adolf Hitler Mein Kampf (Perjuangan Saya), di mana Hitler milik sebuah kumpulan "diilhami" oleh teori pemilihan semula jadi. Sehingga pada perhimpunan parti Nazi di Nuremberg pada tahun 1933, Hitler mengisytiharkan bahawa: "Perlumbaan yang lebih tinggi menghindari kaum yang lebih rendah ..."


Hibur-hibur sikit. 
Video HIDUP 1 Ebiet G ade bercerita tentang Atheisme.
Bersambung..


Sobat baru saja selesai membaca :

Cuci Otak Yahudi Dalam Filem. 'Kelas Pertama X-Men'.

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Cuci Otak Yahudi Dalam Filem. 'Kelas Pertama X-Men'. dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Cuci Otak Yahudi Dalam Filem. 'Kelas Pertama X-Men'. link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2019/01/cuci-otak-yahudi-dalam-filem-kelas.html

Subscribe to receive free email updates: