Signal Awal Rakyat Kepada PH .. -Naib Presiden PAS.

Signal Awal Rakyat Kepada PH .. -Naib Presiden PAS. - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Signal Awal Rakyat Kepada PH .. -Naib Presiden PAS., dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Signal Awal Rakyat Kepada PH .. -Naib Presiden PAS.
link : Signal Awal Rakyat Kepada PH .. -Naib Presiden PAS.

Baca juga


Signal Awal Rakyat Kepada PH .. -Naib Presiden PAS.

Imej yang berkaitan

KUALA LUMPUR: Penjajah Inggeris tahu hati budi orang Melayu menyebabkan mereka dapat memerintah lama berbanding Komunis yang sempat bertahan hanya 12 hari sahaja.
Hasil carian imej untuk rakyat dan komunis malaya
Hasil carian imej untuk rakyat dan komunis malaya Tangan amoi ke?
Naib Presiden PAS, Ustaz Idris Ahmad berkata, kerana itu Inggeris tidak menyentuh urusan agama yang diserahkan kepada Raja-raja, sebaliknya mengambil urusan ekonomi dan khazanah bumi.
Sedangkan Komunis ujarnya, tidak pandai menjaga hati orang Melayu apabila bertindak membakar surau dan masjid, selain membuat bermacam penganiayaan.
Beliau menyifatkan signal awal seumpama sedang ditunjukkan rakyat kepada PH berdasarkan kehadiran pada Himpunan Aman Rakyat Bantah ICERD di Dataran Merdeka, petang tadi.
Bekas Ahli Parlimen Bukit Gantang itu mengingatkan bahawa isu ICERD adalah soal masa depan generasi anak cucu yang jika dibiarkan bererti mengkhianati amanah mereka. - HARAKAHDAILY 8/12/2018


Sobat baru saja selesai membaca :

Signal Awal Rakyat Kepada PH .. -Naib Presiden PAS.

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Signal Awal Rakyat Kepada PH .. -Naib Presiden PAS. dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Signal Awal Rakyat Kepada PH .. -Naib Presiden PAS. link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2018/12/signal-awal-rakyat-kepada-ph-naib.html

Subscribe to receive free email updates: