Pejabat Pos 3 Meter Bawah Permukaan Laut.

Pejabat Pos 3 Meter Bawah Permukaan Laut. - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Pejabat Pos 3 Meter Bawah Permukaan Laut., dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Pejabat Pos 3 Meter Bawah Permukaan Laut.
link : Pejabat Pos 3 Meter Bawah Permukaan Laut.

Baca juga


Pejabat Pos 3 Meter Bawah Permukaan Laut.

Hasil carian imej untuk Pulau Hideaway, Republik Vaunatu,
JOM KREATIF

Terletak 50 meter dari pantai  Pulau Hideaway, Republik Vaunatu, tiga meter di bawah permukaan air laut terdapat pejabat pos kecil. 

Underwater Post Office Vanuatu Post beroperasi setiap hari selama satu jam sejak kali pertama dilancarkan pada tahun 2003. Pejabat pos itu diuruskan oleh pekerja pos rasmi yang berseragam snorkeling dan wetsuit.

Ribuan kad pos kalis air telah dihantar oleh pelancong dari pejabat pos laut ini. Surat dicap bawah air menggunakan cap embossing dan dikumpulkan mengikut jadual oleh penyelam terlatih. 

Surat-surat itu kemudian dihantar ke pejabat pos pusat untuk penghantaran ke destinasi di seluruh dunia.







Video:
           


Sobat baru saja selesai membaca :

Pejabat Pos 3 Meter Bawah Permukaan Laut.

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Pejabat Pos 3 Meter Bawah Permukaan Laut. dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Pejabat Pos 3 Meter Bawah Permukaan Laut. link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2018/12/pejabat-pos-3-meter-bawah-permukaan-laut.html

Subscribe to receive free email updates: