Cabaran Warga Kota, Nasib Sempat ‘Lock’ Pintu Kereta.. Hat-hati..

Cabaran Warga Kota, Nasib Sempat ‘Lock’ Pintu Kereta.. Hat-hati.. - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Cabaran Warga Kota, Nasib Sempat ‘Lock’ Pintu Kereta.. Hat-hati.., dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Cabaran Warga Kota, Nasib Sempat ‘Lock’ Pintu Kereta.. Hat-hati..
link : Cabaran Warga Kota, Nasib Sempat ‘Lock’ Pintu Kereta.. Hat-hati..

Baca juga


Cabaran Warga Kota, Nasib Sempat ‘Lock’ Pintu Kereta.. Hat-hati..


PENGGUNA

Nasib Sempat ‘Lock’ Pintu, Wanita Kongsi Detik Cemas Kereta Cuba Dipecah Masuk

December 12th, 2018 | by Arini Saleh
Setiap kali berada di dalam kereta anda dinasihatkan supaya sentiasa tekan butang ‘lock’ untuk mengelakkan perkara tidak diingini berlaku. Ini kerana anda berisiko tinggi untuk menjadi mangsa sindiket curi kereta atau penculikan kanak-kanak.

Seperti kisah yang dikongsi wanita ini, ketika sedang menunggu suami berurusan di bank. Kenderaannya dihampiri sebuah kereta mencurigakan, paling menakutkan apabila seorang lelaki keluar dan cuba membuka pintu.

Dihampiri kereta kancil cermin gelap


Dia cuba masuk kereta, cemas sangat




Sobat baru saja selesai membaca :

Cabaran Warga Kota, Nasib Sempat ‘Lock’ Pintu Kereta.. Hat-hati..

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Cabaran Warga Kota, Nasib Sempat ‘Lock’ Pintu Kereta.. Hat-hati.. dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Cabaran Warga Kota, Nasib Sempat ‘Lock’ Pintu Kereta.. Hat-hati.. link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2018/12/cabaran-warga-kota-nasib-sempat-lock.html

Subscribe to receive free email updates: