Biar Rakyat Jadi Hakim -Ust Idris Ahmad.

Biar Rakyat Jadi Hakim -Ust Idris Ahmad. - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Biar Rakyat Jadi Hakim -Ust Idris Ahmad., dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Biar Rakyat Jadi Hakim -Ust Idris Ahmad.
link : Biar Rakyat Jadi Hakim -Ust Idris Ahmad.

Baca juga


Biar Rakyat Jadi Hakim -Ust Idris Ahmad.


Ramai pemimpin PH kaki demo

MACAM-macam usaha untuk mematikan semangat rakyat untuk berhimpun menentang ICERD pada 8 Disember 2018. Cuba hendak gambarkan ini perhimpunan perkauman Melayu.
Macam-macam tuduhan dilabelkan kepada penganjur. Buang duit. Lebih baik makan pisang di masjid. Geng serban panjang. Membazir sahaja Kelantan bagi cuti peristiwa.
Bagus juga dengan tuduhan ini. Bertambah semangat rakyat untuk hadir apabila promosi dibuat oleh pemimpin PH.
Biarkan rakyat jadi hakim negara. Ini masa pemimpin PH hadapi pula perhimpunan rakyat. Bukankah sebahagian pemimpin besar PH kaki demo?
Bukan setakat demo, tidur atas jalan, bermalam dalam khemah. Hisap gas, kena pukul. Jangan mudah lupa walaupun sudah senang dan mendapat impian yang dicita. Atau pun sudah menjadi almarhum. Roda sentiasa berputar. Dulu hari awak, sekarang hari kami.
USTAZ IDRIS AHMAD
Naib Presiden PAS
7 Disember 2018 – HARAKAHDAILY 7/12/2018



Sobat baru saja selesai membaca :

Biar Rakyat Jadi Hakim -Ust Idris Ahmad.

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Biar Rakyat Jadi Hakim -Ust Idris Ahmad. dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Biar Rakyat Jadi Hakim -Ust Idris Ahmad. link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2018/12/biar-rakyat-jadi-hakim-ust-idris-ahmad.html

Subscribe to receive free email updates: