Anak Lelaki LGE Pakai Jaket Berharga RM5,000 -Dedah Netizen

Anak Lelaki LGE Pakai Jaket Berharga RM5,000 -Dedah Netizen - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Anak Lelaki LGE Pakai Jaket Berharga RM5,000 -Dedah Netizen, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Anak Lelaki LGE Pakai Jaket Berharga RM5,000 -Dedah Netizen
link : Anak Lelaki LGE Pakai Jaket Berharga RM5,000 -Dedah Netizen

Baca juga


Anak Lelaki LGE Pakai Jaket Berharga RM5,000 -Dedah Netizen




Sekeping gambar diviralkan dalam laman sosial menunjukkan kelibat Menteri Kewangan Malaysia, Lim Guan Eng dan keluarga di dalam pesawat penerbangan kelas ekonomi dari Melbourne, Australia.
Menurut posting pengguna Facebook bernama Vetri Sri Darren Nadarajah, seorang rakannya yang berada di Melbourne berkongsi pengalaman menaiki pesawat yang sama dinaiki Guan Eng.
BACA sini: https://ift.tt/2rPxFRg
Namun mata netizen lebih tajam tertumpu kepada pakaian yang dipakai oleh anak sulung Guan Eng, Clint Lim Way Chau. Beliau memakai jaket sukan mewah jenama Perancis Givenchy, dan carian dalam talian di laman web rasmi https://ift.tt/2Lr6NQw bagi pakaian tersebut adalah 887,50Pound, atau RM 4,690.
LIHAT sini: https://ift.tt/2rQ2tBz
Anak Lim Guan Eng juga pernah dilihat memakai jam berjenama mewah Richard Mille, yang berharga US$89,995 (RM349,000) ketika mengikuti perbicaraan kes rasuah bapanya awal tahun tahun lalu.
#HutangNegara1Trilion
Komen Weblogg Ibnu Hasyim: Konon perjuangan DAP membela rakyat miskin sosialisme... rupanya sudah jadi kapitalis sombong mewah?


Sobat baru saja selesai membaca :

Anak Lelaki LGE Pakai Jaket Berharga RM5,000 -Dedah Netizen

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Anak Lelaki LGE Pakai Jaket Berharga RM5,000 -Dedah Netizen dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Anak Lelaki LGE Pakai Jaket Berharga RM5,000 -Dedah Netizen link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2018/12/anak-lelaki-lge-pakai-jaket-berharga.html

Subscribe to receive free email updates: