Pulih Hubungan Arab-Israel Adalah 'tikam belakang' Perjuangan Rakyat - Hamas

Pulih Hubungan Arab-Israel Adalah 'tikam belakang' Perjuangan Rakyat - Hamas - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Pulih Hubungan Arab-Israel Adalah 'tikam belakang' Perjuangan Rakyat - Hamas, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Pulih Hubungan Arab-Israel Adalah 'tikam belakang' Perjuangan Rakyat - Hamas
link : Pulih Hubungan Arab-Israel Adalah 'tikam belakang' Perjuangan Rakyat - Hamas

Baca juga


Pulih Hubungan Arab-Israel Adalah 'tikam belakang' Perjuangan Rakyat - Hamas

HAMAS
HAMAS menyifatkan usaha negara-negara Arab untuk memulihkan hubungan dengan Israel sebagai perbuatan tikam belakang terhadap perjuangan rakyat Palestin. - UTUSAN ONLINE

KUALA LUMPUR 29 Nov. - Hamas menyifatkan usaha negara-negara Arab untuk memulihkan hubungan dengan Israel sebagai perbuatan tikam belakang terhadap perjuangan rakyat Palestin.
Jurucakapnya, Abdel-Latif Al-Qanou berkata, langkah itu juga membelakangkan negara-negara yang membantah pendudukan haram rejim Zionis Israel di Palestin.
Beliau menegaskan, rejim Zionis Israel tetap dianggap sebagai musuh nombor satu rakyat Palestin dan negara-negara Arab.

“Lawatan Perdana Menteri Israel, Benjamin Netanyahu ke negara-negara Arab tidak akan mengubah perkara itu.
“Negara-negara Arab sepatutnya menghentikan sebarang usaha untuk memulihkan hubungan dengan rejim Zionis Israel, memencilkannya serta mendedahkan jenayah yang dilakukannya terhadap rakyat Palestin,” katanya dalam satu kenyataan di sini, hari ini.

Abdel-Latif mengulas tentang laporan media antarabangsa baru-baru ini berhubung ura-ura lawatan rasmi Netanyahu ke Bahrain.
Netanyahu telah mengadakan lawatan ke Oman bulan lalu manakala menteri-menterinya pernah menghadiri persidangan dan acara antarabangsa di Emiriah Arab Bersatu. - UTUSAN ONLINE


Sobat baru saja selesai membaca :

Pulih Hubungan Arab-Israel Adalah 'tikam belakang' Perjuangan Rakyat - Hamas

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Pulih Hubungan Arab-Israel Adalah 'tikam belakang' Perjuangan Rakyat - Hamas dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Pulih Hubungan Arab-Israel Adalah 'tikam belakang' Perjuangan Rakyat - Hamas link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2018/11/pulih-hubungan-arab-israel-adalah-tikam.html

Subscribe to receive free email updates: