Zionis Cari Jalan Kaitkan Serangan Las Vegas Dengan Islam..

Zionis Cari Jalan Kaitkan Serangan Las Vegas Dengan Islam.. - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Zionis Cari Jalan Kaitkan Serangan Las Vegas Dengan Islam.., dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Zionis Cari Jalan Kaitkan Serangan Las Vegas Dengan Islam..
link : Zionis Cari Jalan Kaitkan Serangan Las Vegas Dengan Islam..

Baca juga


Zionis Cari Jalan Kaitkan Serangan Las Vegas Dengan Islam..
















LAS VEGAS, 14 Muharram 1439H, Rabu – Rejim Israel sengaja menyebarkan maklumat mengelirukan mendakwa umat Islam bertanggungjawab terhadap insiden tembakan di Las Vegas, kata sarjana Amerika.

“Puak propaganda Israel sanggup melakukan apa sahaja untuk memfitnah umat Islam.

“Tidak ada satu pun bukti terdapat hubungan dengan Islam, atau penglibatan Islam,” kata Pengarang dan Pengulas politik di Madison, Wisconsin, Kevin Barrett kepada Press TV.

Kumpulan pengganas Daesh mendakwa bertanggungjawab ke atas insiden konsert Las Vegas yang menyebabkan 59 orang terkorban dan lebih 500 lagi cedera. 

Bagaimanapun, para pegawai AS mengatakan ia tiada kaitan dengan pengganas antarabangsa.

Daesh berkata, serangan itu dilakukan “askar” kumpulannya sebagai tindak balas kepada seruan untuk mensasarkan negara-negara gabungan.

Pegawai AS memaklumkan, mereka sedang mengkaji tuntutan itu, tetapi masih belum menemui sebarang bukti yang menghubungkan penembak itu dengan mana-mana organisasi pengganas antarabangsa. – Agensi


Sobat baru saja selesai membaca :

Zionis Cari Jalan Kaitkan Serangan Las Vegas Dengan Islam..

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Zionis Cari Jalan Kaitkan Serangan Las Vegas Dengan Islam.. dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Zionis Cari Jalan Kaitkan Serangan Las Vegas Dengan Islam.. link yang gunakan: https://cepotpost.blogspot.com/2017/10/zionis-cari-jalan-kaitkan-serangan-las.html

Subscribe to receive free email updates: