PKR Hanya Perjuangkan Anwar Yang Rakus Mahu Jadi PM – Azmin

PKR Hanya Perjuangkan Anwar Yang Rakus Mahu Jadi PM – Azmin - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: PKR Hanya Perjuangkan Anwar Yang Rakus Mahu Jadi PM – Azmin, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Berita, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : PKR Hanya Perjuangkan Anwar Yang Rakus Mahu Jadi PM – Azmin
link : PKR Hanya Perjuangkan Anwar Yang Rakus Mahu Jadi PM – Azmin

Baca juga


PKR Hanya Perjuangkan Anwar Yang Rakus Mahu Jadi PM – Azmin

 


Bekas Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali hari ini menyerang bekas ketuanya, Datuk Seri Anwar Ibrahim semasa berkempen Pilihan Raya Negeri (PRN) Sabah. 

<!--more-->Katanya, PKR merupakan parti yang tidak memperjuangkan rakyat sebaliknya hanya berlandaskan perjuangan Anwar yang bercita-cita menjadi Perdana Menteri. 

Sebagai salah seorang bekas pemimpin PKR, setelah 20 tahun di dalamnya kini beliau yakin PKR tidak memiliki calon yang layak menjadi wakil rakyat.

“Hari ini, saya datang nak bagi tahu tuan-tuan dan puan-puan tolak PKR. PKR pun tidak ada calon, saya tidak kenal calon ini, saya yang bina PKR dengan Anwar.

“Dia (Anwar) duduk dalam penjara pun sebab masalah dia, saya yang bina parti saya yang pergi jalan raya, berkempen dia duduk penjara dia keluar nak jadi presiden.

“Hari-hari cerita “bila aku nak jadi Perdana Menteri,” cukuplah 20 tahun nak cakap pasal satu orang, kita nak bincang pasal rakyat masalah ekonomi bina negara majukan negara.

“Sekarang tidak ada siapa nak jadi calon PKR sebab ini parti yang tidak mengangkat suara rakyat tidak membela rakyat tapi hanya menjaga kepentingan seorang yang rakus,” katanya ketika melawat Bilik Gerakan PBS, PDM Tamparuli, Jalan Perumahan Kionsom Baru, Tuaran.

Justeru beliau menyeru pengundi Tamparuli menolak calon PKR di DUN berkenaan iaitu, Alijus Sipil dan menyokong calon PBS, Datuk Jahid Jahim.- MalaysiaGazette


Sobat baru saja selesai membaca :

PKR Hanya Perjuangkan Anwar Yang Rakus Mahu Jadi PM – Azmin

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang PKR Hanya Perjuangkan Anwar Yang Rakus Mahu Jadi PM – Azmin dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: PKR Hanya Perjuangkan Anwar Yang Rakus Mahu Jadi PM – Azmin link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2020/09/pkr-hanya-perjuangkan-anwar-yang-rakus.html

Subscribe to receive free email updates: