Sarawak Report: 'Ini kebijakan barisan peguam Hj. Hadi..'

Sarawak Report: 'Ini kebijakan barisan peguam Hj. Hadi..' - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Sarawak Report: 'Ini kebijakan barisan peguam Hj. Hadi..', dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Sarawak Report: 'Ini kebijakan barisan peguam Hj. Hadi..'
link : Sarawak Report: 'Ini kebijakan barisan peguam Hj. Hadi..'

Baca juga


Sarawak Report: 'Ini kebijakan barisan peguam Hj. Hadi..'



Kes Sarawak Report: Servis bertukar tangan  -Minda Rakyat.
Strategi penarikan saman oleh Hj. Hadi yg mulanya dianggap sebagai bola tanggung oleh musuh² kini nampaknya dah jadi servis bertukar tangan memihak PAS plak..

1. Selain dari PAS dapat mengelak drpd kos yg amat tinggi jika perbicaraan diteruskan di London..PAS berjaya 'membawa balik' kes ini ke Malaysia utk diteruskan oleh SPRM..

2. Jika siasatan SPRM ni nnt hingga membawa ke perbicaraan mahkamah..maka kos yg PAS hadapi tidaklah seperti di london..

3. Jika sampailah ke mahkamah kes ni nnt dan jika editor SR terpaksa dipanggil memberi keterangan..korang rasa sapa yg akan tanggung kosnya tu? 

Ini kebijakan barisan peguam Hj. Hadi..dari PAS merugikan duit jamaah 'berperang' di gelanggang orang yg berkos tinggi..maka mereka memindahkan 'peperangan' tu ke gelanggang sendiri..dan tidak lupa juga meminimakan kos guaman. 

Jadi yg acah² ahli PAS yg goyang dan bongok tak dapat baca langkah politik Hj. Hadi ni elok pi beratur isi borang DAP je..buat semak jemaah je korg ni..koh..koh..koh..

CnP...

MR :  Orang yang beriman diajar untuk taat kepada pemimpin Islam yang beriman selagi tidak bercanggah dengan al Quran dan Sunah. Tapi ada yang tak faham tentang ajaran Allah s.w.t. ini 


MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com


Sobat baru saja selesai membaca :

Sarawak Report: 'Ini kebijakan barisan peguam Hj. Hadi..'

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Sarawak Report: 'Ini kebijakan barisan peguam Hj. Hadi..' dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Sarawak Report: 'Ini kebijakan barisan peguam Hj. Hadi..' link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2019/02/sarawak-report-ini-kebijakan-barisan.html

Subscribe to receive free email updates: