Keunikan Budaya Tarik Pelancong, Bukan Seks..

Keunikan Budaya Tarik Pelancong, Bukan Seks.. - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Keunikan Budaya Tarik Pelancong, Bukan Seks.., dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Keunikan Budaya Tarik Pelancong, Bukan Seks..
link : Keunikan Budaya Tarik Pelancong, Bukan Seks..

Baca juga


Keunikan Budaya Tarik Pelancong, Bukan Seks..




Sasar 5.5 juta pelancong ke Kelantan
KOTA BHARU– Kerajaan negeri menetapkan sasaran kehadiran 5.5 juta pelancong, tahun ini. Pengerusi Jawatankuasa Perpaduan Masyarakat, Kebudayaan, Warisan dan Pelancongan, Datuk Md Anizam Ab Rahman berkata, ia berdasarkan data kemasukkan 5 juta pelancong ke Kelantan, sebelum ini.
Menurutnya, antara faktor negeri ini menjadi tumpuan pelancong ialah keunikan budaya, kepelbagaian makanan dan kawasan peranginan yang menarik.
“Bagi menyambut kedatangan mereka, kita mempergiatkan program kesenian dan kebudayaan.
“Kita juga akan bekerjasama dengan pihak persatuan hotel untuk mempromosikan negeri ini sehinhha ke luar negera,” katanya, selepas merasmikan Sukan Antara Hotel 2019 di Hotel Holiday Villa, hari ini.
Program anjuran Persatuan Hotel Malaysia Cawangan Kelantan turut dihadiri Penasihat Persatuan Hotel Cawangan Kelantan, Datuk Paduka N Subramaniam dan Presidennya, Maimun Mohd Husain.
Selain itu Md Anizam berkata, kerajaan akan mempromosikan program mengetengahkan alam semula jadi dan konsep makanan.- SINAR HARIAN 19/2/2019
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Al-hamdulillah hanya guna keunikan budaya dan seni untuk menarik pelancong, bukan seperti di negara-negara sekular menggunakan seks, wanita, arak, judi dan segala macam maksiat bagi menjerumuskan pelancong!


Sobat baru saja selesai membaca :

Keunikan Budaya Tarik Pelancong, Bukan Seks..

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Keunikan Budaya Tarik Pelancong, Bukan Seks.. dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Keunikan Budaya Tarik Pelancong, Bukan Seks.. link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2019/02/keunikan-budaya-tarik-pelancong-bukan.html

Subscribe to receive free email updates: