"Betis dan paha yang terselak-selak, sedia untuk dipanggang" - Pelakon Rozita Che Wan

"Betis dan paha yang terselak-selak, sedia untuk dipanggang" - Pelakon Rozita Che Wan - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: "Betis dan paha yang terselak-selak, sedia untuk dipanggang" - Pelakon Rozita Che Wan, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : "Betis dan paha yang terselak-selak, sedia untuk dipanggang" - Pelakon Rozita Che Wan
link : "Betis dan paha yang terselak-selak, sedia untuk dipanggang" - Pelakon Rozita Che Wan

Baca juga


"Betis dan paha yang terselak-selak, sedia untuk dipanggang" - Pelakon Rozita Che Wan

"Betis dan paha yang terselak-selak, sedia untuk dipanggang" - Ini perkongsian Rozita Che Wan
Menerusi ruangan komen rata-rata memuji dan mengucapkan terima kasih kepada Che Ta diatas perkongsian yang dilakukan itu serta berharap dia terus istiqomah dalam menjaga aurat. - Foto Instagram


HALAMAN HIBURAN
PELAKON Rozita Che Wan atau Che Ta berkongsi nasihat kepada orang ramai yang masih tidak peka terhadap cara menutup aurat dengan sempurna.

Menerusi entri di Instagram (IG), Che Ta berkongsi azab yang bakal dihadapi oleh mereka yang sering memandang ringan mengenai isu menutup aurat daripada Ustaz Hadi Fayyad.
"Dada yang sengaja dibuka atau ditonjolkan supaya kelihatan seksi akan digantung di atas api neraka dengan pusat dan buah dadanya diikat dengan rantai neraka sebagai penggantungannya.

"Betis dan paha yang terselak-selak, sedia untuk dipanggang. pedihnya tidak terkira," tulisnya.

Menerusi ruangan komen rata-rata memuji dan mengucapkan terima kasih kepada Che Ta diatas perkongsian yang dilakukan itu serta berharap dia terus istiqomah dalam menjaga aurat.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Tahniah, kepada pelakon Rozita Che Wan. Jazakillahu Khairan Kathira!




Sobat baru saja selesai membaca :

"Betis dan paha yang terselak-selak, sedia untuk dipanggang" - Pelakon Rozita Che Wan

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang "Betis dan paha yang terselak-selak, sedia untuk dipanggang" - Pelakon Rozita Che Wan dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: "Betis dan paha yang terselak-selak, sedia untuk dipanggang" - Pelakon Rozita Che Wan link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2019/02/betis-dan-paha-yang-terselak-selak.html

Subscribe to receive free email updates: