Rupanya PH Kurangkan Makanan Di Sekolah Berasrama..

Rupanya PH Kurangkan Makanan Di Sekolah Berasrama.. - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Rupanya PH Kurangkan Makanan Di Sekolah Berasrama.., dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Rupanya PH Kurangkan Makanan Di Sekolah Berasrama..
link : Rupanya PH Kurangkan Makanan Di Sekolah Berasrama..

Baca juga


Rupanya PH Kurangkan Makanan Di Sekolah Berasrama..

NAJIB RAZAK
KUALA LUMPUR 27 Jan. - Selepas lebih seminggu isu pemberian peruntukan khas kerajaan Pakatan Harapan kepada kolej universiti swasta, hari ini timbul pula isu mengurangkan kadar makanan sehari di sekolah berasrama penuh (SBP).


Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak berkata, pengurangan tersebut adalah daripada RM18 kepada RM14.50 sehari.
“Baru dapat tahu Kerajaan PH telah mengurangkan kadar makanan sehari di SBP daripada RM 18 kepada RM14.50.
“Kerajaan Barisan Nasional (BN) dulu tak terlintas nak buat perkara ini ,” katanya menerusi hantaran di akaun Twitter miliknya di sini hari ini. - UTUSAN ONLINE


Sobat baru saja selesai membaca :

Rupanya PH Kurangkan Makanan Di Sekolah Berasrama..

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Rupanya PH Kurangkan Makanan Di Sekolah Berasrama.. dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Rupanya PH Kurangkan Makanan Di Sekolah Berasrama.. link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2019/01/rupanya-ph-kurangkan-makanan-di-sekolah.html

Subscribe to receive free email updates: