Anwar, Mahathir Dijangka Adakan Pertemuan Petang Ini

Anwar, Mahathir Dijangka Adakan Pertemuan Petang Ini - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Anwar, Mahathir Dijangka Adakan Pertemuan Petang Ini, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Berita, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Anwar, Mahathir Dijangka Adakan Pertemuan Petang Ini
link : Anwar, Mahathir Dijangka Adakan Pertemuan Petang Ini

Baca juga


Anwar, Mahathir Dijangka Adakan Pertemuan Petang Ini



Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dan Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dijangka mengadakan pertemuan secara tertutup petang ini. 

<!--more-->Dua pemimpin ini difahamkan akan memuktamadkan usaha Pakatan Harapan (PH) mengambil alih kerajaan yang kini diterajui Perikatan Nasional (PN). 

Sumber dalaman PH memberitahu, selepas pertemuan antara Mahathir dan Anwar, kedua-dua pemimpin tersebut juga akan menyertai mesyuarat PH di ibu pejabat PKR. 

"Mahathir dan Anwar akan mengadakan pertemuan berdua terlebih dahulu sebelum keduanya menyertai mesyuarat Pakatan Harapan pukul 3 petang nanti. 

"Kemungkinan Datuk Seri Mohd Shafie Apdal akan turut menyertai mesyuarat Pakatan Harapan itu nanti," kata sumber tersebut. 

Spekulasi PH cuba untuk mengambil alih kerajaan yang diterajui PN bertiup kencang sejak beberapa minggu yang lalu.

Namun sehingga kini, difahamkan masih belum ada penyelesaian tentang siapa akan menjadi Perdana Menteri sekiranya PH kembali membentuk kerajaan. 

Minggu lepas tersebar gambar pertemuan pemimpin Amanah, DAP dan Warisan bersama Dr Mahathir namun tidak disertai oleh mana-mana pemimpin PKR. 

Ia menguatkan hujah bahawa PH gagal mencapai kata sepakat untuk memilih calon Perdana Menteri jika berjaya mengambil alih kerajaan lapor AstroAwani


Sobat baru saja selesai membaca :

Anwar, Mahathir Dijangka Adakan Pertemuan Petang Ini

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Anwar, Mahathir Dijangka Adakan Pertemuan Petang Ini dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Anwar, Mahathir Dijangka Adakan Pertemuan Petang Ini link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2020/06/anwar-mahathir-dijangka-adakan.html

Subscribe to receive free email updates: