Anwar Ketuai Pembangkang Bukan Mahathir

Anwar Ketuai Pembangkang Bukan Mahathir - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Anwar Ketuai Pembangkang Bukan Mahathir, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Berita, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Anwar Ketuai Pembangkang Bukan Mahathir
link : Anwar Ketuai Pembangkang Bukan Mahathir

Baca juga


Anwar Ketuai Pembangkang Bukan Mahathir


KUALA LUMPUR: "Buat masa ini, saya ketuai pembangkang.".. itu jawapan Presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim apabila ditanya tentang posisi Ketua Pembangkang ketika ini.

"Pakatan Harapan ada 92 wakil dan telah membuat keputusan berdasarkan parti yang masih ada iaitu DAP, Keadilan dan Amanah.

"Bagi Pakatan Harapan, ia masih sama, sayalah ketua. Namun, kami akan terus bekerjasama dengan pemimpin dari parti pembangkang yang lain," katanya dalam sesi temu ramah Consider This pada Isnin malam.

Sebelum ini, bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad mengesahkan beliau akan duduk di blok pembangkang ketika sesi Parlimen kali ini.

Ini menjadikan beliau bekas Perdana Menteri kedua yang pernah duduk di blok pembangkang selepas Datuk Seri Najib Tun Razak labor AstroAwani


Sobat baru saja selesai membaca :

Anwar Ketuai Pembangkang Bukan Mahathir

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Anwar Ketuai Pembangkang Bukan Mahathir dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Anwar Ketuai Pembangkang Bukan Mahathir link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2020/04/anwar-ketuai-pembangkang-bukan-mahathir.html

Subscribe to receive free email updates: