Haziq Bimbang Terima Nasib Sama Seperti Altantuya

Haziq Bimbang Terima Nasib Sama Seperti Altantuya - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Haziq Bimbang Terima Nasib Sama Seperti Altantuya, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Berita, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Haziq Bimbang Terima Nasib Sama Seperti Altantuya
link : Haziq Bimbang Terima Nasib Sama Seperti Altantuya

Baca juga


Haziq Bimbang Terima Nasib Sama Seperti Altantuya


Haziq Abdullah Abdul Aziz iaitu lelaki yang mengaku terlibat dalam video intim dengan individu mirip menteri Kabinet bimbang mengalami nasib sama seperti model dari Mongolia, Altantuya Shaariibuu yang mati dibunuh pada 2006.

Dia yang merupakan Setiausaha Sulit Kanan kepada Timbalan Menteri Industri Utama, Datuk Seri Shamsul Iskandar Mohd Akin mendakwa terdapat beberapa pihak yang mampu melakukan tindakan luar dugaan supaya dia tidak bersuara.

"Ia memang berisiko tetapi saya lebih rela menjadi tumpuan daripada menderita dan mengalami nasib sama seperti Altantuya Shaariibuu,” katanya menerusi temubual eksklusif disiarkan oleh sebuah portal berita di sini hari ini.

Pada 12 Jun lalu, Haziq membuat pengakuan mengejutkan apabila bersumpah dia ialah individu dalam klip video intim bersama seorang lelaki mirip seorang menteri Kabinet.

Haziq yang kini berusia 27 telah memuat naik video pengakuan itu berdurasi 30 saat itu di akaun Facebooknya dan turut menamakan seorang menteri yang juga pemimpin kanan sebuah parti kerajaan terlibat.

Menerusi video tersebut, perlakuan itu dirakam tanpa pengetahuannya pada 11 Mei lalu di Hotel Four Points di Sandakan, Sabah ketika Pilihan Raya Kecil Parlimen Sandakan.

Pada Jumaat lalu, Haziq ditahan di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA). Dia ditahan Unit Siasatan Jenayah Terkelas (USJT) Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Bukit Aman, semasa berada di terminal pelepasan antarabangsa untuk ke Manila, Filipina.

Haziq kemudiannya dibebaskan dengan jaminan polis selepas 24 jam ditahan bagi membantu siasatan.


Sobat baru saja selesai membaca :

Haziq Bimbang Terima Nasib Sama Seperti Altantuya

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Haziq Bimbang Terima Nasib Sama Seperti Altantuya dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Haziq Bimbang Terima Nasib Sama Seperti Altantuya link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2019/06/haziq-bimbang-terima-nasib-sama-seperti.html

Subscribe to receive free email updates: