Tindakan SIS Menyimpang Ajaran Islam -Zailah, AP R/Panjang

Tindakan SIS Menyimpang Ajaran Islam -Zailah, AP R/Panjang - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Tindakan SIS Menyimpang Ajaran Islam -Zailah, AP R/Panjang, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Tindakan SIS Menyimpang Ajaran Islam -Zailah, AP R/Panjang
link : Tindakan SIS Menyimpang Ajaran Islam -Zailah, AP R/Panjang

Baca juga


Tindakan SIS Menyimpang Ajaran Islam -Zailah, AP R/Panjang



KOTA BHARU: Tindakan Sisters In Islam (SIS) mempertikai tindakan Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Kelantan (Jaheaik) mengeluarkan notis wanita berpakaian tidak sopan amat dikesali.
Ketua Dewan Muslimat PAS Kelantan Siti Zailah Mohd Yusoff berkata, kenyataan SIS begitu mengelirukan umat Islam dan dianggap tidak wajar dikeluarkan.
“Sewajarnya SIS mendapat maklumat yang jelas terlebih dahulu daripada Jaheaik berhubung tindakan tersebut,” ujarnya di sini.
Baru-baru ini Jaheaik menahan 39 wanita yang didapati berpakaian seksi dan berkelakuan tidak sopan di khalayak ramai sempena Ramadan untuk sesi kaunseling.
Berikutan itu SIS dilapor mahu Jaheik menghentikan operasi mengawasi dan memanggil wanita-wanita berpakaian seksi serta membatal kehadiran mereka di sesi kaunseling.
Siti Zailah yang juga anggota parlimen Rantau Panjang berkata, tindakan SIS itu jelas menyimpang daripada ajaran Islam sebenar. -HARAKAHDAILY 16/5/2019


Sobat baru saja selesai membaca :

Tindakan SIS Menyimpang Ajaran Islam -Zailah, AP R/Panjang

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Tindakan SIS Menyimpang Ajaran Islam -Zailah, AP R/Panjang dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Tindakan SIS Menyimpang Ajaran Islam -Zailah, AP R/Panjang link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2019/05/tindakan-sis-menyimpang-ajaran-islam.html

Subscribe to receive free email updates: