Tidak Mustahil! Pastikan PH Jadi K'jaan Sepenggal.. -Ibnu Hasyim

Tidak Mustahil! Pastikan PH Jadi K'jaan Sepenggal.. -Ibnu Hasyim - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Tidak Mustahil! Pastikan PH Jadi K'jaan Sepenggal.. -Ibnu Hasyim, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Tidak Mustahil! Pastikan PH Jadi K'jaan Sepenggal.. -Ibnu Hasyim
link : Tidak Mustahil! Pastikan PH Jadi K'jaan Sepenggal.. -Ibnu Hasyim

Baca juga


Tidak Mustahil! Pastikan PH Jadi K'jaan Sepenggal.. -Ibnu Hasyim

 JASIN, 3 Mei–Pengarah Penyelidikan PAS Pusat, Dr Mohd Zuhdi Marzuki ketika hadir pada Ceramah Perdana Penyatuan Ummah di Kompleks PAS Kawasan Jasin di sini malam ini. Turut hadir Ketua Penerangan UMNO Malaysia Datuk Dr Shamsul Anuar Nasarah dan Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Melaka Datuk Seri Ab Rauf Yusoh. Foto-MediaUMNO  

KL: Adalah tidak mustahil PH atau Pakatan Harapan akan jadi kerajaan sepenggal sekiranya ia terlalu mengabaikan kehendak manifesto pilihan raya gabungan politik mereka itu. Kata editor Weblog Ibnu Hasyim sebentar tadi.

"Setahun lalu pernah berapa penganalisis pula meramalkan bahawa PH akan menjadi kerajaan satu penggal jika ia terlalu mengikut kehendak manifestonya. Tetapi yang jelas sekarang, realitinya rakyat mula mempertikaikan pentadbiran PH sekarang. Contohnya seperti perjumpaan hari ini.." Jelas beliau lagi.

"Jom kita telusuri perhimpunan ini, sekarang!". Ajak Ibnu Hasyim. "Tidak mustahil! Pastikan PH jadi kerajaan sepenggal.."



Sobat baru saja selesai membaca :

Tidak Mustahil! Pastikan PH Jadi K'jaan Sepenggal.. -Ibnu Hasyim

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Tidak Mustahil! Pastikan PH Jadi K'jaan Sepenggal.. -Ibnu Hasyim dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Tidak Mustahil! Pastikan PH Jadi K'jaan Sepenggal.. -Ibnu Hasyim link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2019/05/tidak-mustahil-pastikan-ph-jadi-kjaan.html

Subscribe to receive free email updates: