Wujud Kumpulan ‘deep state’ Lakukan Kudeta? PAS Tuntut M/Luar Jelaskan..

Wujud Kumpulan ‘deep state’ Lakukan Kudeta? PAS Tuntut M/Luar Jelaskan.. - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Wujud Kumpulan ‘deep state’ Lakukan Kudeta? PAS Tuntut M/Luar Jelaskan.., dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Wujud Kumpulan ‘deep state’ Lakukan Kudeta? PAS Tuntut M/Luar Jelaskan..
link : Wujud Kumpulan ‘deep state’ Lakukan Kudeta? PAS Tuntut M/Luar Jelaskan..

Baca juga


Wujud Kumpulan ‘deep state’ Lakukan Kudeta? PAS Tuntut M/Luar Jelaskan..



Statut Rom: PH serang Majlis Raja-Raja?
PARTI Islam Se-Malaysia (PAS) menuntut penjelasan daripada YB Menteri Luar Negeri yang mengatakan mengenai wujud kumpulan ‘deep state’ yang berkemungkinan melakukan kudeta ke atas kerajaan.
Beliau berkata demikian selepas pengumuman YAB Perdana Menteri menarik semula Statut Rom beberapa hari lalu.
Ucapan beliau yang mendakwa wujudnya ‘deep state’ dan ancaman ‘kudeta’ turut dikongsi oleh beberapa pemimpin PH yang lain.
Selain beliau, beberapa pemimpin PH juga menempelak tindakan penarikan semula dengan pelbagai kata-kata kesat yang lain.
Persoalannya, kepada siapa kata-kata kesat tersebut ditujukan?
Kini, pemimpin PH memberikan tekanan pula terhadap empat orang ahli akademik yang mengemukakan rumusan eksekutif Statut Rom kepada Majlis Raja-Raja.
Tindakan ini sangat keterlaluan dan mengongkong ahli akademik untuk mengutarakan pendapat mereka.
PAS juga turut mempersoalkan apa sebenarnya tindakan Peguam Negara yang berperanan untuk memberi nasihat kepada Perdana Menteri dalam hal ini?
Dimaklumkan, Peguam Negara juga turut hadir bersama dengan Menteri Luar dalam pertemuan bersama Majlis Raja-Raja tempoh hari.
NASRUDIN HASSAN

Ketua Penerangan PAS Pusat
3 Syaaban 1440 | 9 April 2019 – HARAKAHDAILY 9/4/2019

Komen Weblog Ibnu Hasym: Wujud kumpulan ‘deep state’ berkemungkinan melakukan kudeta ke atas kerajaan? PAS tuntut Menteri Luar jelas dan buktikan segera..


Sobat baru saja selesai membaca :

Wujud Kumpulan ‘deep state’ Lakukan Kudeta? PAS Tuntut M/Luar Jelaskan..

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Wujud Kumpulan ‘deep state’ Lakukan Kudeta? PAS Tuntut M/Luar Jelaskan.. dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Wujud Kumpulan ‘deep state’ Lakukan Kudeta? PAS Tuntut M/Luar Jelaskan.. link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2019/04/wujud-kumpulan-deep-state-lakukan.html

Subscribe to receive free email updates: