PH Kedah Bekal Air Bersh Pelbagai Warna. Ha Ha Ha!

PH Kedah Bekal Air Bersh Pelbagai Warna. Ha Ha Ha! - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: PH Kedah Bekal Air Bersh Pelbagai Warna. Ha Ha Ha!, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : PH Kedah Bekal Air Bersh Pelbagai Warna. Ha Ha Ha!
link : PH Kedah Bekal Air Bersh Pelbagai Warna. Ha Ha Ha!

Baca juga


PH Kedah Bekal Air Bersh Pelbagai Warna. Ha Ha Ha!



Air dibekal ada pelbagai warna
ALOR SETAR: Kerajaan Pakatan Harapan (PH) Kedah diminta menangani segera krisis air yang begitu kronik berlaku di Dun Tanjung Dawai dan daerah Merbok.
Ustaz Hanif Ghazali (PAS-Tanjung Dawai) berkata, krisis air di kawasan terbabit mengundang pelbagai masalah kepada pengguna.
Malah kata beliau ada ketikanya bekalan air yang diperolehi ada pelbagai warna yang menggambarkan air tersebut tidak dirawat sebelum dihantar kepada pengguna.
"Walau pun sekarang masalah tersebut ada pengurangan namun saya berharap agar dapat diselesaikan segera," ujar beliau pada persidangan Dun hari ini.
Adun Tanjung Dawai juga mempersoalkan mengapa tender penyelenggaraan yang dikeluarkan Syarikat Air Darul Aman (SADA) pada 11 Mac lalu ditundakan sedangkan penduduk berdepan masalah bekalan air. - HARAKAHDAILY 15/4/2019

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Setelah beria ini tersebar, ramai yang ketawakan kerajaan baru PH. "Ha ha ha!"
Lihat..


Sobat baru saja selesai membaca :

PH Kedah Bekal Air Bersh Pelbagai Warna. Ha Ha Ha!

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang PH Kedah Bekal Air Bersh Pelbagai Warna. Ha Ha Ha! dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: PH Kedah Bekal Air Bersh Pelbagai Warna. Ha Ha Ha! link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2019/04/ph-kedah-bekal-air-bersh-pelbagai-warna.html

Subscribe to receive free email updates: