Memancing- Hobi Tuan Guru Presiden PAS

Memancing- Hobi Tuan Guru Presiden PAS - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Memancing- Hobi Tuan Guru Presiden PAS, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Memancing- Hobi Tuan Guru Presiden PAS
link : Memancing- Hobi Tuan Guru Presiden PAS

Baca juga


Memancing- Hobi Tuan Guru Presiden PAS


Apabila berada di tengah lautan, diri berasa kerdil, hati berasa tenang.

Di sinilah saya mengumpul kekuatan jiwa kerana laut mengajar erti tawakkal kepadaNya dan mendidik sifat sabar tanpa putus asa.'


Susuk tubuh ini menerima pelbagai fitnah oleh Pakatan Harapan. Beliau teguh berdiri menempis segala fitnah. Ternyata fitnah itu barah di dalam masyarakat Malaysia. Kerana masyarakat terdidik dari Pemimpin Pakatan Harapan sendiri. 

Alhamduillah, Pada PRU-14 Naim tetap memangkah PAS pada Parlimen Kubang Pasu dan Dun Jitra. Kerana keyakinan Islam di hadapan di utamakan. 

Penipuan terus bermahajela. Sedar jangan kena hancing lagi~
(http://bit.ly/2XXEdvs)
(


Sobat baru saja selesai membaca :

Memancing- Hobi Tuan Guru Presiden PAS

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Memancing- Hobi Tuan Guru Presiden PAS dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Memancing- Hobi Tuan Guru Presiden PAS link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2019/04/memancing-hobi-tuan-guru-presiden-pas.html

Subscribe to receive free email updates: