Ini Video Bertumbuk. Hentam Sajalah! PH Gigit Sama Sendiri..

Ini Video Bertumbuk. Hentam Sajalah! PH Gigit Sama Sendiri.. - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Ini Video Bertumbuk. Hentam Sajalah! PH Gigit Sama Sendiri.., dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Ini Video Bertumbuk. Hentam Sajalah! PH Gigit Sama Sendiri..
link : Ini Video Bertumbuk. Hentam Sajalah! PH Gigit Sama Sendiri..

Baca juga


Ini Video Bertumbuk. Hentam Sajalah! PH Gigit Sama Sendiri..



Difahamkan situasi tegang itu bermula apabila ahli PKR dari Kuala Lumpur mula menyalahkan ahli parti mereka daripada kalangan penduduk setempat kerana kekalahan calon PKR, Dr S Streram.

Melalui rakaman video, kedengaran perang mulut menggunakan kata-kata kesat selain berlaku adegan tolak menolak menjadikan keadaan semakin tidak terkawal dan mula bertukar ganas.
Beberapa individu dilihat mula bertumbuk dan difahamkan pihak polis turut dikejarkan ke tempat kejadian bagi mengawal situasi daripada bertambah buruk.
Difahamkan beberapa wartawan di lokasi kejadian ketika itu dilarang merakam insiden terbabit.  (myMetro)

Menurut Malaysiakini pula...
Pergaduhan tercetus di bilik gerakan utama PH selepas media melaporkan keputusan tidak rasmi pilihan raya kecil (PRK) Rantau yang memihak kepada calon BN Mohamad Hasan. Situasi tegang berlaku apabila ahli PKR dari Kuala Lumpur menyalahkan ahli parti dari kalangan penduduk tempatan susulan keputusan yang tidak memihak kepada calon mereka, Dr S Streram. 

Susulan itu, berlaku jerit-menjerit menggunakan kata-kata kesat. Dalam beberapa minit, situasi kemudian bertukar menjadi pergelutan. Wartawan Kini TV Daniel Anthony yang berada di bilik gerakan utama diarah berhenti membuat rakaman pergaduhan itu, sementara telefon bimbitnya dirampas oleh individu yang berada di situ. 

Polis ketika ini berada di tempat kejadian. Ketika berita ini ditulis, keputusan rasmi PRK Rantau belum diumumkan. Bagaimanapun, berdasarkan pengiraan Malaysiakini dari jumlah undi yang dipaparkan di pusat pengiraan undi, Mohamad sudah memperoleh jumlah undi yang diperlukan untuk memastikan kemenangan. 

Setakat 7.05 malam tadi, Mohamad sudah mendapat 8,442 undi berbanding pencabar terdekat iaitu calon PH yang memperoleh 4,642 undi. Pengiraan itu dengan anggaran 79 peratus keluar mengundi dari 20,926 pengundi yang layak. 

Hentam sajalah! PH gigit sama sendiri, biasa le!(IH)


Sobat baru saja selesai membaca :

Ini Video Bertumbuk. Hentam Sajalah! PH Gigit Sama Sendiri..

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Ini Video Bertumbuk. Hentam Sajalah! PH Gigit Sama Sendiri.. dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Ini Video Bertumbuk. Hentam Sajalah! PH Gigit Sama Sendiri.. link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2019/04/ini-video-bertumbuk-hentam-sajalah-ph.html

Subscribe to receive free email updates: