Kata Biadap DAP Serangan Christchurch, Tapi Dah Tarik Balik..

Kata Biadap DAP Serangan Christchurch, Tapi Dah Tarik Balik.. - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Kata Biadap DAP Serangan Christchurch, Tapi Dah Tarik Balik.., dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Kata Biadap DAP Serangan Christchurch, Tapi Dah Tarik Balik..
link : Kata Biadap DAP Serangan Christchurch, Tapi Dah Tarik Balik..

Baca juga


Kata Biadap DAP Serangan Christchurch, Tapi Dah Tarik Balik..


Suara MarhaenAdun DAP tarik balik kenyataan isu serangan Christchurch – Terlajak perahu boleh undur!


Mungkin benar apa yang dikata beliau lahir dari hati yang memang penuh dendam kesumat terhadap Melayu/Islam. Itu yang sentiasa bermain didalam fikiran beliau dan DAP.
Nota editor: Chew Chong Sin telah menarik balik kenyataannya kerana “salah faham” yang diakibatkan daripadanya.
Seorang Adun DAP mendakwa pembunuhan beramai-ramai di dua masjid di Christchurch, New Zealand harus menjadi pengajaran kepada Malaysia mengenai perlunya mengekang gejala ekstremisme, sebelum menarik balik kenyataan tersebut.
Chew Chong Sin dalam kenyataan awalnya menyatakan kebimbangan mengenai kerjasama Umno dan PAS yang didakwa menimbulkan naratif berkisar mengenai isu kaum dan agama.
“Persepakatan Umno dan PAS serta minat mereka terhadap kaum dan agama adalah tidak bertanggungjawab sama sekali.


Sobat baru saja selesai membaca :

Kata Biadap DAP Serangan Christchurch, Tapi Dah Tarik Balik..

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Kata Biadap DAP Serangan Christchurch, Tapi Dah Tarik Balik.. dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Kata Biadap DAP Serangan Christchurch, Tapi Dah Tarik Balik.. link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2019/03/kata-biadap-dap-serangan-christchurch.html

Subscribe to receive free email updates: