Terbongkar! Tiada Rampasan, Pembekuan. Kaji Sumber Siar. SU PAS.

Terbongkar! Tiada Rampasan, Pembekuan. Kaji Sumber Siar. SU PAS. - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Terbongkar! Tiada Rampasan, Pembekuan. Kaji Sumber Siar. SU PAS., dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Terbongkar! Tiada Rampasan, Pembekuan. Kaji Sumber Siar. SU PAS.
link : Terbongkar! Tiada Rampasan, Pembekuan. Kaji Sumber Siar. SU PAS.

Baca juga


Terbongkar! Tiada Rampasan, Pembekuan. Kaji Sumber Siar. SU PAS.


Tiada rampasan, pembekuan akaun - Takiyuddin
KL: Setiausaha Agung PAS, Dato’ Takiyuddin Hassan menafikan laporan kononnya beberapa akaun bank dibekukan manakala kenderaan mewah, kedai dan wang tunai dirampas pihak berkuasa, berhubung siasatan dakwaan parti itu menerima RM90 juta daripada Umno.
Kata Takiyuddin, laporan beberapa portal berita sejak petang tadi berhubung isu itu tidak berasas.
Malah beliau meminta agensi media terbabit mengkaji semula penyiaran artikel berkenaan.
Beliau menegaskan, pihaknya baru menghubungi pegawai tertinggi Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).
Tegasnya, apa yang dilaporkan beberapa portal berhubung rampasan dikatakan mempunyai kaitan dengan siasatan kes PAS adalah tidak benar.
Takiyuddin seterusnya mendesak portal yang melaporkan mengkaji balik artikel berkenaan atau berdepam tindakan undang-undang.
Katanya, pihak beliau telah ‘print screen’ (tangkap layar) artikel berkenaan sebagai bukti.
Beberapa portal berita melaporkan, SPRM kononnya merampas beberapa kenderaan mewah, sebuah rumah kedai dan wang tunai selain membekukan beberapa akaun bank berhubung siasatannya mengenai dakwaan bahawa PAS menerima RM90 juta daripada Umno. – HARAKAHDAILY 28/2/2019

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Terbongkar! Rupanya Dato’ Takiyuddin Hassan menafikan laporan kononnya beberapa akaun bank dibekukan manakala kenderaan mewah, kedai dan wang tunai dirampas pihak berkuasa, berhubung siasatan dakwaan parti itu menerima RM90 juta daripada Umno.

Ya, lihat siapa sumbernya? Juga siapa memerangkap dan siapa terperangkap?


Sobat baru saja selesai membaca :

Terbongkar! Tiada Rampasan, Pembekuan. Kaji Sumber Siar. SU PAS.

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Terbongkar! Tiada Rampasan, Pembekuan. Kaji Sumber Siar. SU PAS. dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Terbongkar! Tiada Rampasan, Pembekuan. Kaji Sumber Siar. SU PAS. link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2019/02/terbongkar-tiada-rampasan-pembekuan.html

Subscribe to receive free email updates: