Azmin Ali Jadi TPM. Anwar Takut Spekulasi Ini?

Azmin Ali Jadi TPM. Anwar Takut Spekulasi Ini? - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Azmin Ali Jadi TPM. Anwar Takut Spekulasi Ini?, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Azmin Ali Jadi TPM. Anwar Takut Spekulasi Ini?
link : Azmin Ali Jadi TPM. Anwar Takut Spekulasi Ini?

Baca juga


Azmin Ali Jadi TPM. Anwar Takut Spekulasi Ini?

Spekulasi Azmin Ali jadi TPM hanya untuk timbul ketegangan - Anwar
Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika ditemui media selepas Seminar Antarabangsa Pemikiran Islam Semasa dan Reformasi Masyarakat di Institut Antarabangsa Peradaban Islam dan Dunia Melayu (Istac) pada Rabu. Astro AWANI

Spekulasi Azmin Ali jadi TPM hanya untuk timbul ketegangan - Anwar

KUALA LUMPUR: Presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim berpendapat spekulasi bahawa Datuk Seri Mohamed Azmin Ali akan dilantik sebagai Timbalan Perdana Menteri dalam masa terdekat hanya bertujuan menimbulkan ketegangan.

Katanya, perkara itu sudah pun dijelaskan oleh Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad, oleh itu, pihak media diminta agar tidak melayani isu itu lagi.

“PM dah jelaskan. Tak usahlah layan sangat khabar-khabar angin. Saya pergi tengok dia (Mohamed Azmin) selepas pembedahan tadi dan keadaan dia okey," katanya.

Mohamed Azmin, yang juga Ahli Parlimen Gombak, kini sedang berehat di rumahnya selepas dilaporkan menjalani pembedahan di pundi hempedu. 

“Perkara ini tidak berbangkit. Tak dibangkitkan oleh dia atau pun oleh sesiapa. Ia sengaja dihangatkan untuk menimbulkan ketegangan,” kata Anwar, yang juga Ahli Parlimen Port Dickson.

Beliau ditemui pada sidang media selepas berucap pada pembukaan Seminar Antarabangsa Pemikiran Islam Semasa dan Reformasi Masyarakat bertemakan Perspektif Geo-Budaya di sini malam tadi.


Seminar itu diadakan di Institut Antarabangsa Peradaban Islam dan Dunia Melayu (Istac) Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM).

Pada Selasa, spekulasi berhubung pelantikan Mohamed Azmin sebagai TPM bertiup kencang selepas sebuah blog mendakwa Menteri Hal Ehwal Ekonomi itu akan bertukar portfolio selepas sambutan Tahun Baharu Cina.


Pada Rabu, Dr Mahathir menafikan akan ada rombakan kabinet dalam jangka masa terdekat. (AA)

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Spekulasi Azmin Jadi TPM, adakah masalah dalaman PKR atau kemelut dalam senyum Anwar /Mahathir?



Lihat siri ini..
E Buku IH-121: Kemelut Dalam Senyum, Anwar/Mahathir

E Buku IH-121: Kemelut Dalam Senyum, Anwar/Mahathir


Sobat baru saja selesai membaca :

Azmin Ali Jadi TPM. Anwar Takut Spekulasi Ini?

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Azmin Ali Jadi TPM. Anwar Takut Spekulasi Ini? dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Azmin Ali Jadi TPM. Anwar Takut Spekulasi Ini? link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2019/02/azmin-ali-jadi-tpm-anwar-takut.html

Subscribe to receive free email updates: