Ketuai GLC, Kronisme, DAP/Bersatu Lawan Gigit..

Ketuai GLC, Kronisme, DAP/Bersatu Lawan Gigit.. - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Ketuai GLC, Kronisme, DAP/Bersatu Lawan Gigit.., dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Ketuai GLC, Kronisme, DAP/Bersatu Lawan Gigit..
link : Ketuai GLC, Kronisme, DAP/Bersatu Lawan Gigit..

Baca juga


Ketuai GLC, Kronisme, DAP/Bersatu Lawan Gigit..


Isteri setiausaha politik PM ketuai GLC, itu kronisme kritik DAP kepada Bersatu

JOHOR BARU, 22 Jan — Bekas pemimpin DAP Johor menganggap pelantikan pengerusi baru Amanah Ikhtiar Malaysia (AIM) sebagai amalan kronisme. 

Menyindir dengan menyifatkannya sebagai “menakjubkan”, Dr Boo Cheng Hau berbuat demikian terhadap kerajaan Pakatan Harapan (PH) kerana pelantikan itu melibatkan isteri setiausaha politik perdana menteri. 

Beliau mengingatkan pimpinan PH untuk mematuhi janji supaya tiada tokoh politik, sekutu atau saudara mereka dilantik sebagai ketua atau sebahagian daripada syarikat- syarikat berkaitan kerajaan (GLC). 

“Mereka yang telah dilantik perlu melepaskan pelantikan mereka untuk menyokong pembaharuan tulen dan mengelakkan ‘konflik kepentingan’,” katanya di Facebooknya hari ini. 

Dr Boo tanpa menyebut nama, mengulas tuduhan kronisme berkaitan Junaidah Kiting, isteri setiausaha politik perdana menteri, ke jawatan tersebut. 

Semalam, Junaidah menafikan pelantikannya sebagai amalan kronisme berikutan pengurusan tertinggi AIM yang memutuskan perkara itu dan Pejabat Perdana Menteri tidak ada kena mengena dalam hal tersebut.


Komen Weblog Ibnu Hasyim Ketuai jawatan GLC, kronisme. DAP/Bersatu sama-sama lawan gigit..

MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com


Sobat baru saja selesai membaca :

Ketuai GLC, Kronisme, DAP/Bersatu Lawan Gigit..

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Ketuai GLC, Kronisme, DAP/Bersatu Lawan Gigit.. dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Ketuai GLC, Kronisme, DAP/Bersatu Lawan Gigit.. link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2019/01/ketuai-glc-kronisme-dapbersatu-lawan.html

Subscribe to receive free email updates: