Tawaran Sejuta Stok Kelengkapan Wanita, Di Sini, -Hijab Republik

Tawaran Sejuta Stok Kelengkapan Wanita, Di Sini, -Hijab Republik - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: Tawaran Sejuta Stok Kelengkapan Wanita, Di Sini, -Hijab Republik, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : Tawaran Sejuta Stok Kelengkapan Wanita, Di Sini, -Hijab Republik
link : Tawaran Sejuta Stok Kelengkapan Wanita, Di Sini, -Hijab Republik

Baca juga


Tawaran Sejuta Stok Kelengkapan Wanita, Di Sini, -Hijab Republik


Tuan Faizah memakai tudung pada seorang kanak-kanak. Foto oleh Tg Syamim Tg Ismail 
Lebih sejuta tudung dan pelbagai keperluan wanita ditawarkan kepada pelanggan yang hadir pada Program Hijab Republik di Taman Tamadun Islam, Kuala Terengganu. Program selama tiga hari dan berakhir hari ini dirasmikan Isteri Menteri Besar, Tuan Faizah Tuan Abd Rahman.

Pelbagai aktiviti sampingan diadakan termasuk tawaran hadiah cabutan bertuah bernilai RM20,000. Hampir 50 vendor tempatan dan luar Terengganu  mempromosi jualan pakaian, kerongsang, komestik dan pelbagai kelengkapan wanita dalam festival itu.
Tuan Faizah berkata, lebih 1 juta stok tudung dan kelengkapan wanita   berjenama terkenal yang ditawarkan serendah RM10 kepada pelanggan.  "Dianggarkan hampir 10,000 pengunjung terutama golongan wanita hadir pada festival selama 3 hari dan berakhir hari ini, " katanya.

Seorang vendor program yang juga Pemilik Kolorsuri, Nik Haznita Yusuf, berkata seboleh-bolehnya tidak mahu melepaskan peluang menyertai festival atau  program anjuran mana- mana penganjur kerana pelanggan di Terengganu  mempunyai kelainan tersendiri berbanding di negeri lain.
Katanya, dia lihat pelanggan di sini lebih menghargai produk hasil tangan yang menekan satu corak pada  satu produk.

"Faktor itu kebanyakan pelanggan akan kembali mendapatkan produk jualan, sekiranya saya mengadakan jualan di negeri ini.
"Mereka mengetahui pengerakan saya melalui promosi laman sosial, whatapp dan melalui sembang-sembang," katanya. (Teganukita)


Sobat baru saja selesai membaca :

Tawaran Sejuta Stok Kelengkapan Wanita, Di Sini, -Hijab Republik

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang Tawaran Sejuta Stok Kelengkapan Wanita, Di Sini, -Hijab Republik dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: Tawaran Sejuta Stok Kelengkapan Wanita, Di Sini, -Hijab Republik link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2018/09/tawaran-sejuta-stok-kelengkapan-wanita.html

Subscribe to receive free email updates: