PAS &700 NGO: Siasat Dr P. Ramasamy (DAP) Kaitan Pemisah Tamil Sri Lanka LTTE

PAS &700 NGO: Siasat Dr P. Ramasamy (DAP) Kaitan Pemisah Tamil Sri Lanka LTTE - Hai Apa kabar Sobat pembaca CEPOT POST?, Cepot harap kabar Sobat baik-baik saja dan tak kurang suatu apa ya.. hehehe.. di kesempatan yang baik ini kita akan mengupas post dengan judul: PAS &700 NGO: Siasat Dr P. Ramasamy (DAP) Kaitan Pemisah Tamil Sri Lanka LTTE, dan sepertinya post kali ini layak dimasukan dalam kategori Artikel Islami, Artikel Kabar, Artikel Ragam, Nah biar gak kelamaan, yuk langsung kita simak saja.

Judul : PAS &700 NGO: Siasat Dr P. Ramasamy (DAP) Kaitan Pemisah Tamil Sri Lanka LTTE
link : PAS &700 NGO: Siasat Dr P. Ramasamy (DAP) Kaitan Pemisah Tamil Sri Lanka LTTE

Baca juga


PAS &700 NGO: Siasat Dr P. Ramasamy (DAP) Kaitan Pemisah Tamil Sri Lanka LTTE




TINDAKAN penafian Dr P. Ramasamy (DAP) tidak cukup. Sebaliknya pihak polis perlu mengambil tindakan segera untuk menyiasat penglibatannya dengan kumpulan pemisah Tamil Sri Lanka LTTE.
Bukan hanya PAS, tapi sebanyak 700 pertubuhan bukan kerajaan yang mendesak hal yang sama dan mereka telah membuat laporan kepada pihak polis di Pejabat Polis Dang Wangi, semalam.
nasrudin
Ini membuktikan ia satu dakwaan yang serius dan rakyat tidak ada kompromi dengan mana-mana pihak yang dikaitkan dengan kumpulan pengganas.
PAS tidak menuduh sebaliknya mahukan satu siasatan polis dijalankan. Semalam, tiga perkara yang dikaitkan dengan beliau telah dikemukakan.
Pertama, mengenai gambarnya dalam satu mesyuarat berkaitan LTTE.
Kedua, gambarnya dengan En Vaiko di Pulau Pinang walaupun En Vaiko telah disenarai hitam oleh Jabatan Imigresen.
Ketiga, gambarnya dengan Adun Bagan Dalam yang memberi penghormatan kepada gambar Kalashnikov (rifle AK-47).
Justeru itu, PAS menyerahkan isu ini kepada pihak polis untuk melakukan satu siasatan yang menyeluruh.
Isu ini sangat berat kerana beliau merupakan Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang, memegang portfolio penting di sebuah negeri (penjawat awam) dan juga ahli kepada parti politik DAP.
Kebimbangan itu berasas dan serahkan sahaja isu ini kepada pihak polis untuk melakukan siasatan lanjut. PAS juga mengucapkan terima kasih kepada individu dan kira-kira 700 wakil NGO yang bersolidariti dan telah membuat laporan polis semalam atas isu ini.
Sejahtera Bersama Islam
Nasrudin Hassan
Ketua Penerangan PAS Pusat
4 Zulkaedah 1439 | 17 Julai 2018 – HARAKAHDAILY 17/7/2018


Gambar atas, Peta Tamil Eelam menunjukkan Malaysia adalah salah satu negara yang termasuk dalam tanah tuntutan mereka atas nama The Greater Tamil State.
Bawah, Ibnu Hasyim di Masjid Melayu, Colombo, Sri Lanka.



Sila lihat Ibnu Hasyim:






Sobat baru saja selesai membaca :

PAS &700 NGO: Siasat Dr P. Ramasamy (DAP) Kaitan Pemisah Tamil Sri Lanka LTTE

Cepot rasa sudah cukup pembahasan tentang PAS &700 NGO: Siasat Dr P. Ramasamy (DAP) Kaitan Pemisah Tamil Sri Lanka LTTE dikesempatan ini, moga saja dapat menambah informasi serta wawasan Sobat semuanya. Wookey, kita ketemu lagi di artikel berikutnya ya?.

Telah selesai dibaca: PAS &700 NGO: Siasat Dr P. Ramasamy (DAP) Kaitan Pemisah Tamil Sri Lanka LTTE link yang gunakan: http://cepotpost.blogspot.com/2018/07/pas-ngo-siasat-dr-p-ramasamy-dap-kaitan.html

Subscribe to receive free email updates: